عمومی

حکایت قلب آموزش و پرورش

یک بیت از یک مرحله پایین.

این بیست و هفتمین روز از اسفند ۱۳۹۶ خبر منتشر شد که استعفای محی الدین بهرام محمدیان ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی.

او بیش از یک دهه از ریاست این سازمان شما خواهد بود مسئول برای کار و در پایان متن استعفایش آن آورده شد: “در چند ماه گذشته نسبت به ادامه مسئولیت تحقیقات سازمان, حس, خنده دار, و من احساس به عنوان اگر من برادر کوچکتر از بطحایی به وزیر آموزش و پرورش در تلاش است برای انجام کاری در مورد رفاقت بین مانع انجام این کار است.”

در پایان آن. M. نوید_ادهم به مدت سه سال به عنوان رئیس این سازمان است.

هنگامی که خداوند از جزیره کیش Haydar توران سرپرست, سازمان, شده است و از ابتدای سال ۱۳۹۷ و شروع عملیات در پایان ماه دسامبر همان سال مدیر بوده است. نوع کلمات در طول زمان حفظ و آن را به همان شیوه. برای ده ماه از سرپرستی به پایان رسیده بود.

در ابتدای بهمن ۱۳۹۷ خداوند ذوعلم مسئول مدیریت و مدیر تحقیق و … در یک سوم بیشتر ۱۳۹۹ پس از ۱۵ سال مدیریت از بازنشستگی او اعلام کرد در آخرین نشست گفت: “به عنوان قانونيت و قانونمداری آن چیزی است که ما باید عملی برای آینده فرزندان این زمین من را یاد بگیرند.” و با این کلمات هر گونه استفاده از انجمن و برای دور زدن این قانون به منظور ادامه در رهبری سازمان امکان است; با این حال, آنها توجه داشته باشید که بیش از مبهم و گفت: “که این سازمان در حال رفتن به رفتن من فکر می کنم چون آموزش و پرورش است که وسیله ای برای جهان است.”

در این نوشته بنای تاریخی نقدی, عشق کارنامه خداوند ذوعلم نداریم و تجدید نظر از کارنامه مدیران این شرایط ما را مجبور به ترک … با این حال که خواجه شیراز در آسیبشناسانه او گفت: “مردم از شرایط معامله نیست آشنا با کار خود را.”

آقای ذوعلم و همچنین مدیران و سرپرستان آمد و رفت و در کارنامه خود در همه به نظر من چون از این دیدگاه به سمت چپ.

از این نقطه نظر تنها به سوالات زیر کلید:

طرح بازنشستگی برای سود پیش بینی وقایع را به عنوان رتبهدهی نشده است ؟ یا عداد یک فاجعه طبیعی است این واقعیت است که آنها از قرار دادن (CF.

علیالقاعده از بازنشستگی به پیش بینی محتمل ترین اقدام این بود که یک فرد شاغل کمتر از سی سال قبل از او استقبال او رفت و برای این طرح است.

البته خداوند از ذوعلم آن را باید میدانسته که در این داستان او را بازنشسته او خواهد بود و باید, در, دیگر, داده می شود به کار می کنند.

سوال من این است: آیا قبول مدیریت سازمان تحقیقات و کمی بیش از یک سال پیش تصمیم گیری شده بود, بزرگ و محترم راه زندگی ؟

آقای ذوعلم در ۱۳۹۸ افتخار به یک چند جملهای از رهبر_انقلاب داده ها از یک مرجع که پیشنهاد کرد: “آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ریزی و آموزش در قلب هدف آموزش و پرورش است که قلب از گنج خود اهمیت دادن و نگه دارید” و این حکم در سن مدالی در این سازمان از فرم.

سوال من این است: اگر شما می دانید که پزشکی, عمل جراحی به منظور ۵ ساعت از زمان با کیفیت ضعیف است و جالب اینجاست که من می دانم خیلی بیشتر از ۴۵ دقیقه شما می توانید در اتاق عمل حاضر شوند; و این که با این دانش شماره دوم ، لباس اتاق عمل بیولوژیکی و قفسه سینه بیمار به قطعات تقسیم; یا چه کاری انجام دهید ؟

آقای ذوعلم در ۱۳۹۸ او گفت: “یک فعال انقلابی او تا به مردم قرآن و من احساس می کنم آن را; و در همان روز از کلان پروژه در چارچوب سازمان پژوهش برنامه ریزی و آموزش به منظور انتشار آنها. آنها همچنین باید بدانید که زمان آن طول می کشد به کلانپروژهها در طول سال ها حضور خود را به احتمال زیاد امن و استقرای مشتق شده از اکثر تغییرات به مدیریت کشور, اولین فرد از راه که در آن ادامه خواهد داد در حال رفتن به آن را انجام دهد. اما روز دیگر و در بیان آن گفته است: “به لطف خدا پروردگار از عوامل املاک و مستغلات از این نوع ادامه خواهد داد.”

آقای ذوعلم من نمی دانم ؟ آن را. برنج قرار است به دقت از حقیقت ؟

قلب آموزش و پرورش را به من از دست شما که خبره در فعالیت های آنها در حال انقضا بود.

از قلب خود من یکی از شما نمی نسپردم

شما همچنین درد به رفتن به من

* منتشر شده در کانال گفت و گو از نویسنده با عنوان “استاد: به یاد داشته باشید که گیرنده زندگی است.” ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹