استان ها

حاشیه برای قائدی و استقلال سم است، ساپینتو تازه لیگ ایران را شناخته

هیات مدیره بابت افزایش قراردادها باید پاسخگو باشد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: در کل هیات مدیره باشگاه استقلال باید پاسخگو باشد که چرا باید ۹ برابر مبلغ قراردادها افزایش یابد؟

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد برتری ۳ بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ریکاردو ساپینتو تازه لیگ ایران را شناخته و می‌داند با رقبای خود چگونه بازی کند. متأسفانه مصدومیت بازیکنان کلیدی باعث شکست برابر تراکتور و سپاهان شد و باعث شد تا استقلال صدرنشین نباشد. نفت مسجدسلیمان با رضا عنایتی متحول شده بود ولی پیروزی به نام استقلال ثبت شد. کم کم ساپینتو تیمش را به صدر جدول نزدیک می‌کند. باخت در طول فصل پیش می‌آید اما تداوم در پیروزی باعث می‌شود تا ناکامی موقتی به چشم نیاید. اگر اتحادی که در باشگاه میان فتح‌الله‌زاده، ساپینتو و بازیکنان شکل گرفته استحکام بیشتری داشته باشد تکرار قهرمانی فصل گذشته دور از دسترس نیست چون بهترین بازیکنان را در فهرست استقلال می‌بینیم.

**قائدی در امارات خراب شد

وی در مورد اینکه مهدی قائدی تا چه اندازه توانسته به روزهای اوج خود نزدیک شود، گفت: استعداد قائدی ناب است و اورا می‌توانیم در سطح بازیکنان مطرح دنیا بدانیم اگر او با این استعداد نایاب قدر خودش را بداند و وارد حاشیه نشود. او در امارات خراب شد و چون برخی محدودیت‌هایی که در ایران وجود دارد در امارات وجود نداشت این بازیکن ناخواسته دچار افت شد. در بازگشت به ایران نیاز به زمان دارد تا بتواند خود را جمع و جور کند و در حالی که هفته‌های ابتدایی نیم فصل دو را پشت سر می‌گذرانیم بار دیگر به روزهای خوب خود نزدیک شده و اگر بجنبد و از حاشیه فاصله بگیرد بدون تردید می‌تواند همان بازیکن آماده گذشته و چه بسا بهتر از قبل هم بشود. قائدی این توانایی را دارد که بهترین بازیکن آسیا شود به شرطی که در چارچوب مشخصی تمرینات خود را دنبال کند و در مسابقات هم تمرکز کافی داشته باشد. حاشیه برای قائدی و استقلال سم است.

**چرا باید ۹ برابر مبلغ قراردادها افزایش یابد؟

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر از رشد ۹ برابری بازیکنان استقلال داده که اعث شده بخش مهمی از درآمد باشگاه از بورس صرف قراردادها شود و این موضوع در حالی از سوی حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تأیید شده که وی گفته مصطفی آجورلو این قراردادها را بسته و اعضای هیات مدیره خبر نداشتند، تصریح کرد: چون اطلاعات از جزئیات ندارم نمی‌توانم چیزی بگویم ولی در کل هیات مدیره باشگاه استقلال باید پاسخگو باشد که چرا باید ۹ برابر مبلغ قراردادها افزایش یابد؟ تیم قهرمان افزایش قرارداد دارد ولی آخر چند برابر افزایش یابد؟ تا یک اندازه معقول باید افزایش یابد. 

**نمی‌فهمیم کی دروغ و کی راست می‌گوید

چینی ادامه داد: خیلی معذرت می‌خواهم ولی آقای پرویز مظلومی هم عضو هیات مدیره بوده است. آقای محمد مومنی هم همین طور. این آقایان چه حرکتی برای استقلال انجام داده‌اند؟ آنها اعضای استقلالی هیات مدیره باشگاه هستند که برای تیم بازی کرده‌اند و مربیگری هم انجام داده‌اند. این دوستان از دست من ناراحت نشوند ولی به عنوان اعضای فوتبالی هیات مدیره استقلال چه کار مهم و حرکت مثبتی انجام دادند. از دیگر اعضا که انتظاری نداریم. از زمانی که علی فتح‌الله‌زاده آمده در مورد بدهی‌ها صحبت می‌کند در حالی که پیش از این گفته می‌شد بدهی‌ها پرداخت شده است. از سه قسط باشگاه به بانک شهر گفته می‌شود که مصطفی آجورلو نپرداخته است. نمی‌فهمیم کی دروغ و کی راست می‌گوید. هر کسی دروغ و هر کسی راست می‌گوید دمشان گرم. بالاخره دروغ گفتن هنر می‌خواهد که کمتر کسی دارد.

انتهای پیام/