ورزشی

جزئیات انعقاد تفاهم نامه های مشترک در نمایشگاه آبادیران اعلام شد

دبیر نمایشگاه آبادیران در خصوص تفاهم نامه های مشترک اولین دوره این نمایشگاه جزئیاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگارعلم و فناوری خبرگزاری آنا، حمیدرضا شکری دبیر نمایشگاه آبادیران در مراسم اختتامیه این نمایشگاه اظهار کرد: میزان بازدیدکنندگان عمومی بیش از یک هزار ۵۰۰ نفر بوده و بازدیدکنندگان ویژه بیش از ۸۰ نفر بودند.

وی با بیان اینکه طبق رصد انجام شده آمار تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های منعقد شده در نمایشگاه آبادیران شگفت انگیز بوده، افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تفاهم نامه های مشترکی با سازمان نوسازی مدارس وزارت آموزش و پرورش، مرکز آبرسانی وزارت نیرو، کمیته امداد، معاونت اشتغال وزارت کار، صندوق کارآفرینی امید و بنیاد علوی در این نمایشگاه منعقد کرده است.

دبیر نمایشگاه آبادیران اضافه کرد: تفاهم نامه‌ مشترک بین بنیاد علوی و موسسه دانشمند به تعداد ۶۳ عدد به ارزش یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال منعقد شد؛ همچنین توافق نامه‌های همکاری مشترک کمیته امداد در این نمایشگاه شامل دو تفاهم نامه در زمینه صادرات محصولات دانش بنیان، ۴۰ تفاهم نامه با کارفرمایان برای به کار گیری مددجویان در مشاغل دانش بنیان فناور و خلاق و ۶۰ تفاهم نامه با راهبران شغلی در حوزه دانش بنیان، خلاق و فناور به امضا رسید.

شکری گفت: 8 تفاهم نامه همکاری مشترک بنیاد احسان با قرارگاه نوآوری منعقد شد؛همچنین هشت تفاهم نامه و سه قرارداد و با قرارگاه عدالت آموزی ۱۰ تفاهم نامه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به امضا رسید.

وی با بیان اینکه ۲۲ نشست، پنل عمومی و گفتگو و ۴۵۰ شرکت کننده با بیش از یک هزار نفر ساعت در این نمایشگاه برگزار شد، مطرح کرد: اجزای برنامه ملی آبادیران را می‌توان برگزاری جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، نمایشگاه مجازی آبادیران، سامانه تامین مالی، تعامل و هم افزایی، تهیه کتابچه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا، تشکیل دبیرخانه دائمی برنامه ملی آبادیران و تولید مستندات آبادیران نام برد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.