بین الملل

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد میانه و جهاد دانشگاهی تبریز امضا شد + جزئیات

به منظور همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی؛

به منظور همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی، تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی میانه و جهاد دانشگاهی تبریز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و جهاددانشگاهی تبریز با حضور مسئولان دو نهاد برای بهره برداری مستمر از فرصت ها به امضا رسید. احزاب و همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در این دیدار هدف دانشگاه را اجرا و تحقق منویات مقام معظم رهبری (تولید دانش بنیان اشتغال زا) عنوان کرد و گفت: در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را اجرا می کند. این دانشگاه به مهارت توجه ویژه ای دارد. و حوزه های کارآفرینی و ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، دانشجویی مسئله محور، کارآفرینی و جریان آکادمیک مهارت سازی به سمت کارآفرینی در حال حرکت است.

ناصر محبعلی پور دلیل اصلی امضای این تفاهم نامه را توسعه همکاری های جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی میانه در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری عنوان کرد و ادامه داد: تفاهم با جهاد دانشگاهی تبریز، دوره های آموزشی کوتاه مدت و سمینارهای بلند مدت و تخصصی از طریق مرکز TMC این دانشگاه برای گسترش انواع آموزش ها بر اساس تقاضای بازار کار برنامه ریزی و اجرا می شود، از جمله: کارآفرینی و ظرفیت سازی سرمایه انسانی

تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی میانه و جهاد دانشگاهی تبریز منعقد شد + جزئیات

وی تعامل موثر و مستمر سازمان ها و نهادهای مختلف صنعتی با حوزه صنعت و تبدیل علم به ثروت را از برنامه های اصلی دانشگاه دانست و اظهار داشت: در حین تحصیل) که دفتر صنعت و روابط عمومی این واحد دانشگاهی راه اندازی شد با شرکت های مختلف صنعتی شهرستان آغاز شد و با سایر برنامه های علمی دانشگاه آزاد اسلامی میانه آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانی افزود. این دانشگاه آمادگی خود را برای همکاری نزدیک و مستمر با رویکرد علمی، آموزشی و پژوهشی با بهره گیری از فرصت های طرفین در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی اعلام می دارد. با جهاد دانشگاهی تبریز.

** رسالت اولیه جهاد دانشگاهی ارتباط با دانشگاه هاست

رهبر جهاد دانشگاهی تبریز نیز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی هر دو زاییده انقلاب هستند، گفت: ، دانشجویان تصمیم گرفتند جهاد دانشگاهی ایجاد کنند.

علی اصغر فاتحی فر افزود: دانشجویان دانشگاه های تبریز به همراه سایر دانشجویان کشور، جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی (تاوریز) را تشکیل دادند و گام های موثری در زمینه های فرهنگی و پژوهشی برداشتند.

تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی میانه و جهاد دانشگاهی تبریز منعقد شد + جزئیات

وی جهت گیری جهاد دانشگاهی در سراسر کشور در اوایل انقلاب به سمت اسلامی شدن را مورد توجه قرار داد و ادامه داد. یکی از دانشکده های جهاد دانشگاهی تبریز در ششم دی ماه سال 65 با 22 شهید و هشت جانباز مورد حمله بمباران هوایی دشمن بعثی قرار گرفت و هم اکنون. ، از آن دانشکده به عنوان نمایشگاه و یادبود آن عزیزان استفاده می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی تبریز گفت: پروژه های تحقیقاتی که کادر آموزشی آن پژوهشکده در حال انجام فعالیت های گسترده ای در این زمینه است.

فاتحی فر با اشاره به فعالیت سایر معاونت ها و حوزه های مختلف جهاد دانشگاهی در تبریز خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ما ارتباط موثر با دانشگاه ها و تبدیل علم به محصول است. امضای این تفاهم نامه به جهاد دانشگاهی و واحد میانی دانشگاه آزاد اسلامی کمک خواهد کرد.

او اعلام کرد. «ما در زمینه های مختلف علمی در توسعه کشور پیشرفت داشته ایم و با برگزاری دوره های آموزشی مختلف، محور اشتغال را سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی تبریز افزود: در این قرارداد امکان برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی در زمینه پزشکی و پیراپزشکی، مشارکت طرفین برای توسعه فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از طریق ایجاد فرهنگستان وجود دارد. دفتر جهاد دانشگاهی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و سمینارها، در دانشگاه تخصصی، برگزاری آزمون نهایی و صدور گواهینامه برای شرکت‌کنندگان، ارائه دوره‌های آموزشی به مدرسین و مدرسین به دانشگاهیان. جهاد و سایر اقدامات مشترک و پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مختلف.

در بخشی از این دیدار، مسئولان جهاد دانشگاهی تبریز از امکانات و ظرفیت های آموزشی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه بازدید کردند.

انتهای پیام/