استان ها

انعقاد تفاهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با مجتمع کشت وصنعت ملارد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از تهران؛ عبدالله قاسمی پیر بلووتی و هیئت همراه وی در دیدار صمیمانه با مسئولان این شرکت از شرکت قارچ ملاارد بازدید و در مورد راهکارهای توسعه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسک و شرکت صنعت پرورش قارچ مالارد گفتگو کردند.

تفاهم نامه همکاری برای توسعه فعالیت های علمی – پژوهشی بین سه قدس دانشگاه آزاد اسلامی و “صفادشت” مجتمع زراعی “ملارد” امضا می شود.

جلسه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی سه بخش رایگان (خدایان ، ملارد ، صفادشت) برای بررسی استراتژی همکاری مجتمع کشاورزی و صنعت ملارد ، با هدف توسعه فعالیت های پژوهشی ، پژوهشی و اجرایی در زمینه تحقیقات مشترک ، تحقیقات مشترک در زمینه فعالیت ها ، تبادل برنامه ها بررسی و نتایج محصولات علمی در دسترسی به یکدیگر و اطلاعات و همکاری های لازم را توضیح داد.

در این دیدار با مسئولان کشت و صنعت قارچ مالارد ، ابتدا عبدالله قاسمی پیربلوتی با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی ، قدس ، ملارد آزاد دانشگاه آزاد اسلامی از سه بخش صفادشت ، معرفی امکانات دانشگاه ، ارائه مطالب رابیبی را ارائه داد. .

در پایان این نشست ، عبدالله قاسمی پیر بلووتی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در ملارد ، صفر دشت ، معاون امور اجرایی مجتمع کشاورزی و صنعت ملارد دکتر حسین ریاحی در مورد این تفاهم نامه همکاری کرد.

مطابق توافقی که در این جلسه حاصل شد ، دکتر ریاحی که عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو هیئت مدیره مجتمع تجارت زراعت است ، درباره معرفی مجتمع کشاورزی و صنعتی “ملارد” گفت. صنعت کشاورزی ملارد یکی از پیشرفته ترین و مراکز مجهز برای تولید قارچ تازه است. و ایران با قارچ کنسرو ، که عمده بازار قارچ کشور را تشکیل می دهد.

او اضافه کرد. ساخت این مزرعه در سال 1985 در Millard Mill آغاز شد. در ابتدا تولید 200 تن قارچ در سال در 13 سالن پرورش آغاز شد و همچنین تولید بذر در مرحله اول کشت در منطقه مزرعه آغاز شد. در سالهای اول عملیات فاز دوم ، محیط رشد برای تولید بذر یا پاستوریزاسیون و تهویه در سالن های اصلاح نژاد انجام شد که ساختمان های کف کف آن را خراب کرده و از طرف دیگر باعث کاهش عملکرد محصول می شود. راهکارها و اقدامات لازم و لازم پیش بینی و اجرا شده است.

همکاری در تهیه این تفاهم نامه: همکاری مشترک برای دستیابی به اهداف ، قابلیت ها و استفاده بهینه از ظرفیت های جامع علمی – آموزشی ، یافتن برنامه ها و ایده های خلاقانه و مؤثر ، گسترش فرهنگ مشارکت واسطه هم افزایی. برای دستیابی به اهداف هر یک از اشیاء ، اقدامات لازم برای همکاری در زمینه های تخصصی مورد نیاز طرفین و همچنین سمپوزیوم های تخصصی ، جلسات ، سمینارها و همچنین مجوزهای قانونی در دستور کار این جلسه قرار گرفت. یک کارگروه برای تسریع در اجرای این توافق نامه ها تشکیل شده است که مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت می کنند. این جلسه با قرائت نماز ظهر و قرائت فاتحه ه صلوات بر محمد بر خانواده پاکش پایان یافت.

عکس_2020-07-18_17-21-24:

عکس_2020-07-18_17-21-24 (2)