اجتماعی

جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پی تصادف شدید خودرو در بزرگراه بابایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: در اثر تصادف در بزرگراه بابا یک نفر کشته و یک نفر زخمی شده است.

سید علا Aلال ملکی در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: که بلافاصله مطلع شد. پس از آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

او ادامه داد. “در صحنه مشاهده شد كه به دلایل نامعلوم هنگام مسافرت در این مسیر ، یك دستگاه پژو 16 با یك جاده دو لاین كه حامل زباله بود برخورد كرد.” در اثر این حادثه ، خودرو از شرق از مسیر منحرف شده و با میله های محافظ لبه این بزرگراه برخورد کرده و برخی از آنها را منهدم کرده ، وارد شانه راست شده و کاملا واژگون می شود.

ملک اظهار داشت. راننده تاریکی به شدت آسیب ندید ، او از ماشین پیاده شد ، اما 26 ماشین به شدت آسیب دیدند ؛ دو نفر از مسافران آن ، یک زن حدود 4 ساله و یک مرد حدود 24 ساله در ماشین بودند.

او افزود. “علاوه بر بیمه نیروهای امدادی آتش نشانی ، هر دو نفر بیرون آورده و به خدمات آمبولانس تحویل داده شدند. “پس از معاینه مشخص شد که متأسفانه خانم جوان جان خود را از دست داده است. آقای جوان نیز به شدت مجروح شده است.”

ملک گفت. مأموران شهرداری نیز در محل حضور داشتند ، آنها به دلیل نشت بنزین ، تخلیه زباله و زباله از کامیون زباله ، سعی در پاک سازی مکان داشتند.

به گفته وی ، خودروها به مکان امنی منتقل شدند و ترافیک ایجاد شده توسط عوامل پلیس راهور برطرف شد. طی چند دقیقه آینده این سایت به پلیس راهور تحویل داده می شود تا علت حادثه مشخص شود.

در پایان گفت. “در این زمان از سال ، هنگامی که باران می بارد ، از رانندگان می خواهیم مسیر را با احتیاط کامل ، سرعت مطمئنه ، مسافت ایمن ادامه دهند.”

انتهای پیام: