اجتماعی

جانباختن دو تن در پی سقوط خودرو از پل صدر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشته شدن دو مرد جوان و مجروح شدن یک زن بر اثر سقوط خودرو از پل صدر خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با «سرگرمی برای همه» گفت. ساعت 12 و 17 دقیقه بامداد امروز در بزرگراه صدر انتهای بلوار کیطریه که رمپ منتهی به سامانه به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی صدر است، تصادف کرد. از تهران گزارش شد که یک دستگاه خودرو در آن منطقه سقوط کرده است.

او ادامه داد. دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام و مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو 207 با سه سرنشین، دو جوان 17 و 18 ساله و یک زن دچار سانحه شده است. این خودرو از غرب به شرق روی پل صدر در حال حرکت بود که به دلایل نامعلومی از جاده اصلی منحرف شده و پس از برخورد به موانع و خم شدن آنها از روی آنها رفته و به پایین که رمپ همان منطقه کیثاریه است سقوط کرد. به آرامی

نماینده سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد. «گزارش‌ها حاکی از آن است که این سه نفر قبل از تصادف از بدن خارج شده‌اند. البته مشخص نیست که چطور، اما به هر حال هر سه نفر از ماشین پیاده شدند و تقریباً بین میله های نگهبانی قرار گرفتند. اگر این تیرک های نگهبانی نبود، این سه نفر به پایین پرت می شدند.

وی ادامه داد: پس از تصادف خودرو به دلیل شدت برخورد آتش سوزی رخ داد که باید این حادثه و علل آتش سوزی بررسی شود. خودروی شماره 207 در آتش سوخت و به طور کامل در آتش سوخت و افراد بالای گارد محافظ محبوس شدند. در واقع دو آتش نشانی بودند که بلافاصله در هر دو قسمت عملیات خود را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش، افراد را از پست گارد آهنی خارج کردند.

او گفت. به گفته کارکنان آمبولانس، این دو جوان جان خود را از دست دادند. البته این خانم زنده بود اما به شدت مجروح شد و به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان آتش را خاموش کردند. سقوط این خودرو هیچ آسیبی به خودرو و عابران وارد نکرد. آتش خاموش و خودرو به منطقه امن منتقل شد و محل حادثه برای بررسی علت حادثه در اختیار ماموران پلیس راه قرار گرفت و عملیات در ساعت 1:43 بامداد به پایان رسید.

نماینده سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: به خصوص از رانندگان می خواهم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همیشه هوشیار باشند.

بر اثر سقوط خودرو از پل صدر دو نفر جان باختند

بر اثر سقوط خودرو از پل صدر دو نفر جان باختند

انتهای پیام