اجتماعی

آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در گاراژ میدان خراسان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سرگرمی برای همه. وی در این رابطه گفت: ساعت 21 و 18 دقیقه امشب در محدوده میدان خراسان، ابتدای خیابان خاوران آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن به آتش نشانی پنج ایستگاه اطلاع داده شد. به همراه تجهیزات آتش نشانی و خودروهای آبرسان و… به محل حادثه اعزام شدند.

وی از حضور اولین گروه از آتش نشانان حدود پنج دقیقه بعد در محل حادثه خبر داد و گفت: با حضور آتش نشانان مشخص شد این آتش سوزی در یک گاراژ دارای کارگاه و انبارهای مربوط به رنگ رخ داده است. صنعت و با مساحتی در حدود 1500 متر مربع قطعات آن را پوشش داده است. در همین راستا امدادگران آتش نشانی از چند طریق اقدام به اطفای حریق کردند.

نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از مهار آتش سوزی خبر داد و گفت. آتش نشانان در محل حادثه حضور دارند و عملیات اطفای حریق ادامه دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است.

ملکی در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه به سرگرمی برای همه گفت: صحنه یک گاراژ با تعدادی غرفه و یک محوطه سرپوشیده بود و پر از وسایل قابل اشتعال مانند قوطی رنگ، تینر، پشم شیشه و غیره بود.

وی با بیان اینکه نزدیک این محل یک پمپ بنزین وجود دارد گفت. این مشکل حساسیت عملیات را افزایش داد، اما خوشبختانه آتش نشانان موفق شدند از گسترش آتش جلوگیری کرده و پس از دقایقی آن را به طور کامل ایزوله و خاموش کنند. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از پایان عملیات آتش نشانان در این محل خبر داد و گفت.

انتهای پیام