اجتماعی

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/ کسبه حریق را اطفاء کردند

نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش سوزی در پاساژ علاءالدین اطفا شد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سرگرمی برای همه، در این باره اظهار کرد: امروز ساعت 02:51 آتش سوزی در مجتمع تجاری علاءالدین در خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ، 25 آتش سوزی به ثبت رسید. این را مدیریت تهران اعلام کرد و در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی با نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت. وی ادامه داد: امدادگران آتش نشانی به محض حضور در محل متوجه آتش سوزی در مغازه طبقه پنجم راهرو به دلیل اتصال برق کولر گازی شدند. آتش سوزی بسیار کوتاه بود، با توجه به اینکه گذرگاه در طول این سال ها اقدامات ایمنی لازم را انجام داده بود، یک حادثه جزئی بود، در این زمینه موثر بود.

ملک ادامه داد. به گفته محیط بانان، این بار نیز آلارم به صدا درآمده است که همزمان با اطلاع رسانی به آتش نشانان، عده ای از کسبه نگهبان به طبقه پنجم رسیده و با کپسول های موجود آتش را خاموش کرده اند.

اشاره کرد. امدادگران آتش نشانی با حضور در محل، بررسی های لازم را انجام داده و پس از اطمینان از رفع خطر، محل را به کسبه تحویل دادند.

وی گفت: طی سال های گذشته واکسیناسیون های نسبتا خوبی در این مکان انجام شده است. وی ادامه داد: علیرغم اینکه هنوز صد در صد اقدامات انجام نشده، دستورالعمل های لازم انجام شده، چندین آتش سوزی در اینجا رخ داده است. درجا”. امدادگران آتش نشانی خاموش شدند.

او ادامه داد. این نشان می دهد که مکانی مجهز به تجهیزات ایمنی می تواند از حوادث بزرگ، خسارات جانی و مالی جلوگیری کند.» این حادثه نیز به خوبی پیش رفت و می تواند نمونه ای برای ساختمان های دیگر باشد.

انتهای پیام: