ورزشی

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در چارچوب دومین رویداد کشوری «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران گفت. در زمینه بتن مقاوم در برابر خوردگی.

وی گفت: ما از یک چرخه کامل در فعالیت های خود استفاده می کنیم. ما تولید قطعات پیش ساخته بادوام را برای تقویت پایه های شبکه های توزیع توسعه داده ایم.

مدیرعامل شرکت دهر آروین ناب که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند فعالیت می کند، پایه های شبکه های توزیع را آسیب پذیر دانست. با استفاده از قطعات پیش ساخته پایه های شبکه های توزیع را تقویت خواهیم کرد.»


بیشتر بخوانید:

تولید کننده ای که با یک دست چند هندوانه جمع می کند.

امضای 10 قرارداد پژوهشی دانشگاه آزاد خراسان شمالی در رویداد عصر امید

طراحی ویژه، تولید و تولید کرم های پیچیده صنعتی

امضای 7 تفاهم نامه از دانشگاه آزاد لنج از نمایشگاه عصر امید.


بهشتی نژاد یادآور شد. در حوزه دوم خدمات دانش بنیان را فعال کرده ایم تا بتوانیم بحث پایش خوردگی، پایش سازه های آسیب دیده و پایش سازه های در معرض خوردگی را تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد. این محصول از افزودنی های نانو چند منظوره است بتن برای افزایش مقاومت به خوردگی بتن و افزایش مقاومت فشاری استفاده می شود و این ماده بر پایه مواد معدنی است که کانی های آن مختص خراسان جنوبی و نهبندان است.

مدیرعامل دهر آروین ناب توضیح داد. قطعات بتنی پیش ساخته نیز از فعالیت های جانبی این شرکت می باشد، استفاده از محصولات ما باعث ایجاد بتن قوی، افزایش عمر مفید سازه های بتنی به ویژه در مناطق دریایی و فرسایشی می شود.

بهشتی نژاد خاطرنشان کرد. بهبود سازه های بتنی صنعت برق و آب و افزایش عمر مفید سازه ها.

به گزارش آنا، دومین گام دانشگاه آزاد اسلامی، رویداد ملی با عنوان «عصر امید» است که با هدف بسترسازی به ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها، فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه می پردازد. کسب و کار و دانش و فرصت های شغلی برای دانشجویان به مناسبت چهلمین سالگرد این دانشگاه با شعار 1000 گروه تحقیقاتی و زیرساخت، 1000 ایده، استارت آپ و 1000 شرکت فناوری و خلاق از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلا برگزار شد. . تهران.

انتهای پیام/4078/4062/