اقتصادی

افتتاح خط تولید جدید ۴ قطعه خودرو

خط تولید جدید چهار قطعه لوازم یدکی خودرو ظهر امروز با حضور مدیرعامل ایران خودرو و با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان و تولیدکنندگان و مهندسین افتتاح شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دو قسمت “بستن مقطع جانبی” و “یاتاقان اکسل” با محصول جدید گروه صنعتی ایران و ایران خودرو (TARA) متصل می شوند ، که در تولید این محصول ملی و این مورد استفاده می شود بعد از ظهر (شنبه) با حضور مدیر اجرایی ، گروه صنعتی ایران خودرو ، اعضای هیئت مدیره انجمن رانندگان ، تولیدکنندگان قطعه های همگن ، خط تولید خود را افتتاح کردند. علاوه بر این ، این شرکت دو بخش را راه اندازی کرد: مجموعه کلاه های دانا و خط تولید Embas.

همزمان با سفر مدیرعامل ایران خودرو ، تعدادی از کارخانه های تولید قطعات ، خطوط تولید جدید قطعات جدید در شش شرکت عضو انجمن تولید قطعات الکترونیکی همگن به کار افتاد.

مهدی مطلب زاده ، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان صنعت موتورهای الکتریکی یکنواخت ، در مراسم افتتاحیه این خطوط تولید گزارشی از پیشرفت برنامه فرمان الکتریکی خودرو تارا ارائه داد.

به گفته وی ، خطوط افتتاح شده امروز برای تولید برخی از قطعات جدید ماشین تارا ، به عنوان مثال ، برای تولید خط خال کوبی آلومینیوم ، که جایگزین ورق های آلومینیوم است.

ظرفیت سازی بالاتر از هدف ایران خودرو در تولید تارا

فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بازدید از این شرکت و افتتاح خط تولید قطعات جدید ، گفت: البرز یکی از صنعتی ترین کشورهای کشور است و بیشترین زنجیره تأمین قطعات ایران خودرو در این استان واقع شده است.

به گفته وی ، بازدید و افتتاح خط تولید امروز عمدتا مربوط به خودروی تارا بود که علاوه بر رسیدن به مرحله تولید ، ظرفیت بیشتری در این بخش ایجاد کرده است که ما برای تولید تارا در سال 1400 برنامه ریزی کرده بودیم.

کاهش قیمت قطعات تارا توسط حفاظت حرارتی تحت تولید 10 کیلوگرم و 30٪

او اضافه کرد. شرکت “Mobar Azarmotor” نیز در زمینه حفاظت حرارتی وارد شده است ، محصولات آن 10 کیلوگرم از وزن اتومبیل تارا می کاهد. بنابراین ، محصولات ما تأثیر بسیار مثبتی در برنامه های ما برای کاهش مصرف سوخت خواهند داشت. مبدل های حرارتی تولید شده علاوه بر کاهش وزن خودرو ، 30 درصد از هزینه قطعه را کاهش می دهند که این امر ما را مجبور می کند هزینه های حدود شش میلیارد درام تنها در این قسمت را در طول سال کاهش دهیم که این رقم قابل توجهی است.

این خبر تمام شد …