عمومی

تنها در خانه – سرگرمی برای همه

تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی جبران آن دشوار است ، بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه ایران: وی نوشت: “این روزها ، با شیوع کرونا ، شیوه زندگی افراد در هر سنی تغییر کرده است.” حالا دیگر مجالس و تجمعات دیگر از بین رفته است. کودکان ، به ویژه دانش آموزان دبستانی ، از آسیب پذیرترین گروه ها در برابر بیماری های ایسکمیک قلبی هستند. شخصیت اجتماعی هر فرد از دوران کودکی شکل می گیرد. در گذشته ، در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی ، کودکان مفهوم ارتباط با همسالان را احساس می کردند. گزینه ای که این روزها به طور کامل از زندگی آنها حذف شده است ، می تواند بر روحیه و شخصیت کودکان در سالهای آینده تأثیر بسیار منفی بگذارد.

تعامل کودکان در کرونا

افشار نادری ، جامعه شناس دانشگاه می گوید که شخصیت اولیه کودک در خانواده شکل می گیرد ، همسالان و در مدرسه و پایه ای برای اجتماعی شدن کودکان می شود. و خانواده اش دیگر بچه ها را نمی بینند ، آنها را نمی شناسند ، محیط آنها را نمی بینند. بنابراین ، او نمی تواند تصور کند که دیگران هستند که متفاوت از او فکر می کنند یا رفتار می کنند ، و به همین دلیل او در خود احساس تعمیم دیگری ندارد. به ویژه دانش آموزان کلاس اولی که مدرسه خود را از طریق آموزش کلاسی می دانند و همکلاسی ها ایده خوبی از محیط مدرسه ندارند و نمی توانند به درستی با معلمان ، همکلاسی ها و مدرسه ارتباط برقرار کنند. از طرف دیگر ، شخص ثانویه در جامعه شکل می گیرد ، سپس شخص اولیه ، وقتی شخص اولیه به درستی شکل نگرفته باشد ، بر شخص ثانویه نیز تأثیر می گذارد. انجامش نده:

وی گفت: شیوع ویروس کرونا تأثیر عمیقی بر شیوه زندگی داشته و چالش های زیادی را برای والدین در سراسر جهان ایجاد کرده است که آنها قبلاً تجربه نکرده بودند. از این رو شکایات و انتقادات والدین از رفتار فرزندانشان مطرح می شود. از سوی دیگر ، والدین به دلیل نگرانی های مربوط به بیماری خانواده و فرزندان خود ، محدودیت های بیشتری را برای فرزندان خود در نظر می گیرند که ممکن است کمی بیش از حد باشد. این امر باعث پرخاشگری کودکان می شود که شامل تعدادی از رفتارهای مخرب مانند نافرمانی ، عدم رعایت درخواست بزرگسالان می شود و اگر والدین بر تحقق خواسته های خود اصرار ورزند ، درگیری ایجاد می شود ، در نتیجه والدین نسبت به جهان خارج و نیازهای آنها کاهش می یابد و منجر به احساس ناامنی ، بی توجهی و طرد شدن در کودکان می شود ، بر آنها تأثیر می گذارد: درک دیگران و آنها را از ایجاد روابط موثر با دیگران باز می دارد. یادآوری این نکته ضروری است که آموزش مهارت های زندگی به کودکان در هر جامعه ای از اولویت ها است ، تنها از طریق ارتباط مناسب با سایر کودکان و سایر محیط های اجتماعی می توان به آن دست یافت. کودکان باید در سایر محیط های خانوادگی و اجتماعی ، در محیط های خاص اجتماعی یاد بگیرند ، احساس کنند ، فکر کنند ، صحبت کنند و رفتار مناسب داشته باشند تا از مشکلات یادگیری یا تعاملات اجتماعی رنج نبرند.

افزایش آسیب به ازای هر کودک

سام بوربور ، فعال انجمن کودک ، مدیر انجمن حقوق کودکان ، توضیح می دهد که قبل از کرونا ، نگرانی های زیادی در مورد تنهایی کودکان و آسیب های ناشی از آن وجود داشت. وی گفت: وابستگی زیاد به والدین که به دلیل فشار برای توجه بیش از حد به کودک ، دادن نمرات بالا به کودک و … ایجاد شده است ، باعث می شود که کودکان در صورت بروز بدبختی های سطحی شکننده شوند. فقدان یا عدم وجود مهارت های اجتماعی محدود ارتباطات محدود در ساعات مدرسه مشکلاتی بود که کودکان را تهدید می کرد. اکنون ، حدود یک سال و نیم پس از تعطیلی کلاس های درس ، آسیب های داشتن تنها یک فرزند و تنهایی کودکان بیشتر نمایان می شود. بسیاری از یادگیری مستقیم و غیر مستقیم کودکان در حال حاضر از طریق ارتباط با دوستان و همکلاسی ها به دست می آید ، که در شرایط کنونی کودکان از آن محروم هستند. آسیب های اجتماعی و روانی ناشی از فضای مجازی برای بسیاری از کودکان آشکار است. در گذشته ، خانواده ها می ترسیدند كه كودكانی كه از تلفن همراه استفاده می كنند به اینترنت نامحدود دسترسی داشته باشند ، كه عمدتا برای كودكان بزرگتر بود ، اما متأسفانه در شرایط فعلی ، كودكی شش ساله تلفن و تبلت خود را برای استفاده مجازی دارد. آموزش ها

به گفته وی ، دانش آموز کلاس اول می تواند با ورود به کلید فیلتر همه چیز را ببیند. او به جای بازی با همسالان خود ، ساعت ها وقت خود را صرف بازی های آنلاین می کند. این بازی ها ، در حالی که خلاقیت و هوش را تحریک می کند ، امروزه اعتیادآور بوده و برای یک کودک مجرد مخرب است. محتوای برخی از این بازی ها می تواند برای کودکان مضر باشد ، به دلیل خشونت ، هیجان بیش از حد ، نمایش تصاویر ، شخصیت های نامناسب می تواند پیامدهای بد روانی ، روانی ، آموزشی برای آنها به همراه داشته باشد. کودک در معرض بیماری های مختلف مانند گردن درد و آسیب چشم است. عدم کنترل مناسب و استفاده از اینترنت ، امکانات مفید و مثبت را برای بسیاری از کودکان به خطرات جبران ناپذیری تبدیل کرده است. اکنون که کودک جذابیت اینترنت را تجربه کرده است ، حذف این دسته از زندگی برای خانواده پاساکرونا آسان نخواهد بود. مانند پخش غذای جدید. کودک در خانه و بدون همبازی گاهی در روزها و ساعتها تنها می ماند و خانواده ، صرف نظر از این مشکل ، تنها با فشار آوردن به کودک سعی می کنند او را از دنیای مجازی جدا کنند.

این فعال کودک ادامه می دهد. “خانواده باید بدانند که تفکر انتقادی یک مهارت است نه یک جمله ، باید به کودک آموزش داد. والدین با مهارت حل مسئله باید جایگزین های مناسب برای جایگزین های خود را پیدا کنند ، که همیشه مشغول تحت فشار قرار دادن کودک هستند. سواد رسانه ای خود را ارتقا دهید آیا فرزند خود را در این مورد راهنمایی کنید.

وخامت شخصیت سالم کودکان در زمان تاجگذاری

رضا ولدخانی ، روانشناس به این س whenال که از بیکاری و بی حوصلگی رنج می برد ، پاسخ داد. بیکاری و برنامه ریزی نشده می تواند بسیاری از احساسات ناخوشایند را به افراد منتقل کند. تا حدی که منجر به افسردگی و اختلالات شخصیت می شود. کودکان ما در دوران کودکی بسیار پرانرژی و فعال هستند ، اصل کار روزانه آنها این است که با همسالان خود بازی کنند. این شرح کودکان عادی است. غیبت کودک از بازی روزانه متاسفانه همان چیزی است که در مورد بیکاری بزرگسالان و عدم برنامه ریزی بیان شده است. این مقایسه به ما کمک می کند تا فرزندان خود را بهتر بشناسیم. بازی و سرگرمی برای آنها یک موضوع بسیار مهم است – نیازی که والدین ، ​​معلمان ، مربیان و مقامات باید در نظر بگیرند.

به گفته این روانشناس ، در عصر الکترونیک ، او دوست و همبازی بسیاری از کودکان و همچنین اشتیاق برای بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر یا بازی های رایانه ای است. تماس بیش از حد کودکان با این وسایل و همچنین قطع ارتباط کودکان با همسالان به دلیل شیوع بیماری ایسکمیک قلب ، تأثیر بسزایی در رشد شخصیت سالم کودکان ما خواهد داشت. البته صدمات بدنی نیز به این گروه سنی وارد شده است. عدم تحرک کمبود نشاط کودکان باعث آسیب جسمی ، روحی و روانی به کودکان می شود. تا آنجا که می توان آن را قبل از آموزه های معمول و کلاسیک در نظر گرفت. تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی جبران آن دشوار است ، بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد. همانطور که گفته شد ، البته لازم نیست بازی های رایانه ای را به تنهایی انجام دهید ، اما برای کودکان پیش دبستانی ابتدایی بازی با همسالان خود لازم است ، درست مانند کارهای روزانه بزرگسالان. بنابراین ، همانطور که در روزهای بیماری ایسکمیک قلبی راه حلی برای فعالیتهای روزمره خود نمی یابیم ، امور داخلی و خارجی خود را نیز نمی بندیم ، به دلیل نیاز به فردیت و آموزش برای فعالیت های کودکان ، باید به دنبال راه حل های عملی باشیم. و همچنین سوابق سلامتی و فاصله. این بیماری باید رعایت شود ، و فرزندان ما ، علاوه بر آموزش معمول ، می توانند شادی بیشتری را تجربه کنند: شادی با همسالان و بازی های کودکان.

“فراموش نکنیم که در این سن آموزش های زیادی از طریق بازی های مفید انجام می شود. اگر به این موضوع توجه کنیم ، بسیاری از روش های تربیت والدین به سمت بهتر تغییر می کند.”

انتهای پیام: