اجتماعی

برای آموزش آنلاین، نظمی مقتدرانه و صمیمی برای کودک ایجاد کنید

این روانشناس به والدین توصیه کرد که در حین آموزش آنلاین در خانه کاملاً منظم و منضبط باشند و برای این کار ابتدا باید قوانین نظم را رعایت کنند تا کودک بتواند آنها را رعایت کند.

مجید غفاری: در مسیر: بازگشت: سرگرمی برای همه:وی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ، ما باید سبک زندگی مناسب را بر اساس دو م ofلفه حفظ سلامتی و نشاط انتخاب کنیم. م componentلفه سلامت مطابق با رهنمودهای بهداشتی و م componentلفه نشاط از طریق تعامل دوستانه اعضای خانواده ، بحث های خلاقانه. بازی کردن بین اعضای خانواده ، والدین و فرزندان ، برقراری ارتباط بصری با بستگان و غیره

او ادامه داد. برای دانش آموز بهتر است که محیط خانه کاملاً ساکت ، آرام باشد و در صورت امکان باید یک اتاق جداگانه برای آموزش کودک ایجاد شود.

به گفته این روانشناس ، والدین می توانند روند آموزش مجازی را با کودک خود تجربه کنند ، زیرا این مدل یادگیری آغاز یک تجربه جدید است – سازگاری کودکان با شرایط موجود زمان می برد.

مشاور خانواده در بخش دیگری از سخنان خود افزود. “قرنطینه برخی درگیری های زناشویی قدیمی را تشدید کرده است ، حتی می تواند تضادهای جدیدی را برای زن و شوهر ایجاد کند. “والدین توصیه می شوند در صورت لزوم از مسکن استفاده کنند تا فشار این درگیری ها را دو برابر کنند.” کودک را لمس نکنید.

قا آفري با بيان اينكه برنامه هاي منظمي براي جلوگيري از چرخه خواب كودكان و استفاده بيش از حد از فضاي مجازي آنها وجود دارد ، تصريح كرد: مردم نبايد تصور كنند كه به دليل تغيير در شيوه زندگي كودك ، مجبورند کودک را به هيچ وجه سرگرم كنند. به کودک خود اجازه دهید ساعتهای زیادی را در فضای مجازی سپری کند ، زیرا علاوه بر خطر اعتیاد به فضای مجازی ، ممکن است در آینده حافظه و تمرکز کودک نیز با مشکل روبرو شود.

این روانشناس در پاسخ به اینکه چگونه از نظر روانشناسی می توان رعایت سوابق بهداشتی کودکان را نهادینه کرد. او گفت. وی افزود: “بهترین الگوها برای كودكان و هم سن و سالان آنها در روانشناسی كودك یافت شده است. با توجه به اینکه آموزش حضوری در مدارس آغاز شده است ، م institutionsسسات آموزشی می توانند این مدل را برای كودكان در قالب برنامه هایی مانند ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.”

این روانشناس ادامه داد. “آموزش همچنین می تواند محتوا تولید کند ، به دانش آموزان یاد دهد ، والدین فیلم ها را به صورت سوابق لازم مدرسه دنبال می کنند.”

به گفته این کارشناس مشاوره خانواده ، همیشه باید اولویت این باشد که کودک به جای مجازات کودک به رفتار صحیح تشویق شود ، به طوری که با تشویق کودکان به دنبال سوابق بهداشتی ، چنین کودکانی احساس حمایت اجتماعی می کنند: احترام.
انتهای پیام: