استان ها

تغییر ساعت اداری منجر به صرفه‌جویی در مصرف برق شده است

سرگرمی برای همه / سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر این باور است که طبق آمارهای رسمی ، تغییر ساعات اداری در سال های اخیر نتایج خوبی داشته است که منجر به صرفه جویی در مصرف برق می شود.

فاطمه منصوری پس از انتشار مقالاتی در انتقاد از تغییر ساعت کار در اداره کل استان در فضای مجازی ، اعلام کرد. در سطوح مختلف و شرکتهای توزیع برق را برای انواع مختلف مشتریان ترغیب می کند تا منحنی بار و استفاده بهینه از برق را بهبود بخشند و همچنین از مصرف بیش از حد جلوگیری کنند.

او افزود. “یکی از راهکارهای مدیریت مصرف برق تغییر ساعت کار ادارات است که هدف آن اجرای مدیریت مصرف برای اصلاح منحنی بار پیک است.”

معاون وزیر منابع توسعه مدیریت استان سمنان اشاره کرد. “تغییر ساعت کار ادارات یکی از راهکارهای وزارت نیرو برای جلوگیری از قطع برنامه ریزی شده در اواخر بهار و تابستان است که طی آن مذاکرات با فرمانداران انجام شد. ایالت سمنان از اول ژوئن سال جاری شاهد تغییر ساعت اداری است. 30 تا 6: 30 دقیقه.

او ادامه داد. “افزایش مصرف برق در ایران با توجه به فصل گرما ، استفاده از دستگاه های خنک کننده ، نگرانی ها را در مورد انتقال به فصل تابستان بدون خاموش شدن برنامه ریزی شده ایجاد کرده است ، زیرا وزارت نیرو به فکر برنامه ریزی نیست. خاموش کردن ، مصرف برنامه های مدیریتی را امتحان کنید ، یکی از آنها تغییر ساعات اداری است.

معاون استاندار سمنان افزود. بر اساس بخشنامه ای که برای مقامات اجرایی ارسال شد ، تصمیم بر این شد که ساعت کار اعضای بدن 7 باشد. 30 تا 14 از 30 به 6 تغییر کرده است. 30 تا 13 و کاملاً واضح است که قبل از آن ، طبق اختیارات استاندار سمنان ، شاهد کاهش ساعت کار دستگاه ها به میزان نیم ساعت در ساعات اوج مصرف هستیم.

او افزود. همانطور که اشاره شد. در اولین گام این تصمیم ، با توجه به علایق استان ، ساعت کاری دفاتر 30 دقیقه کاهش یافت و تأکید شد که طبق تجربه 15 ماه گذشته ، این موضوع مهم توسط کارکنان اداره جبران می شود دولت مخابرات علاوه بر انجام کارهای اداری به طور معمول. تا شاهد حل مشکلات مردم در زمینه های مختلف کار دستگاه های اجرایی ایالتی باشیم.

منصور اشاره کرد. از طرف دیگر ، در بخشنامه ارسال شده به دستگاه های اجرایی ، در مذاکرات ویژه با سران دستگاه های اجرایی کشور ، تأکید شده است که به محض پایان ساعت اداری ، تمام سیستم های خنک کننده خاموش هستند ، و این اسناد مهم تأثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی در منطقه داشته است.

او گفت. “دومین نکته مورد توجه فعالان اجتماعی جدید اخبار منطقه برگزاری برخی جلسات اداری در پایان وقت اداری است و اعلام می کند که این جلسات برای روز بعد یا در صورت امکان با تأکید بر رهبران برنامه ریزی شده است.” فوریت لازم این تعهد باید در اسرع وقت انجام شود ، با در نظر گرفتن ایجاد دستگاه های خنک کننده قابل حمل مخصوص مکان ملاقات ، و بنابراین در این حالت نیازی به نگهداری کل سیستم خنک کننده نیست. دستگاه ها برای جلسات متصل می شوند.

او افزود. “طبق آماری که وزارت نیرو ارائه داده ، تغییر ساعت اداری در سالهای اخیر نتایج خوبی داشته است و حداقل بیش از 2000 مگاوات برق صرفه جویی کرده است ، بنابراین این تصمیم با منافع اجرایی کشور مطابقت دارد. “این با رهبران صنعت برق است ، لازم است که همه طبقات مختلف ، به ویژه کارمندان دولت ، این دستورالعمل را دنبال کنند ، سعی کنند کارهای اداری را طبق معمول انجام دهند ، و خللی در انجام مسئولیت ها ایجاد نکنند. ، خدمات ، در حالی که استاندار سمنان همچنین با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق منطقه دیدار و تأکید کرد که نگرش قاطع کاربران (معدنچیان) که توسط سازمان تعزیرات حکومتی مجاز نیست ، تأکید بر اطلاعات دقیق و گسترده در مورد قطع برق عمومی برای دیدار نیازهای منطقه. و تلاش متولیان تأمین آب و برق منطقه ، بیایید حداقل مشکل مردم را ببینیم

انتهای پیام: