علمی و پزشکی

تصاویر | مشخصات شاسی بلند جدید و خوش‌قیافه بهمن‌ موتور

به گزارش سرگرمی برای همه، نام اصلی Fidelity Prime Jetor X70 بود و نسخه پلاس این خودرو قرار است با پسوند پرستیژ وارد بازار ایران شود. تفاوت زیادی بین این دو خودرو از نظر ظاهر و امکانات و حتی موتور وجود دارد.

طراحی Fidelity Prestige جسورتر و اسپرت تر از Face قبلی است. در نمای جلو، لامپ کشیده تر است و در کنار، توری بزرگ و چند ضلعی است. گرافیک داخل چراغ به شکل L شده است، حاشیه ها مانند قسمت دریچه هوای خودرو (مخلخل هوا در کنار سپر) قرار گرفته اند. قسمت پایین سپر اسپرت تر و تهاجمی تر شده است.

تصاویر مشخصات شاسی بلند جدید و زیبای بهمن موتور

با توجه به اینکه پلت فرم این خودرو با Fidelity Prime یکسان است، وقتی به نمای جانبی خودرو نگاه می کنیم، شبیه Fidelity Prime است. این بار نوار کرومی تمام شیشه های خودرو را می پوشاند، به علاوه این نوار کرومی در ناحیه نزدیک پدال ها نمایان است. فریم های جدید به زیباتر شدن نمای جانبی کمک کرده است.

اما همانطور که انتظار داشتیم چراغ های عقب این نسخه به هم وصل شده و گرافیک نور داخلی به صورت خطوط عمودی به هم متصل شده اند. جتور که در ایران با Fidelity جایگزین شده است، بین دو چراغ قرار دارد. دو اگزوز دوگانه به دیفیوزر خودرو اضافه شده است. جتور در طراحی این خودرو سعی کرده از پلاستیک مشکی قسمت دیفیوزر بکاهد و نمای اسپرت تری به نمای عقب ببخشد.

تصاویر مشخصات شاسی بلند جدید و زیبای بهمن موتور

فضای داخلی Fidelity Prestige به طور کامل تغییر کرده و دو صفحه کیلومتر شمار و نمایشگر اطلاعات سرگرمی اضافه شده و فضای بیشتری به دریچه های تهویه مطبوع داده شده است. دکمه استارت موتور در قسمت چرمی بین صفحه نمایش و سوپاپ کولر قرار دارد. به نظر می رسد که متریال خودرو نسبت به نسخه پرایم پیشرفت خوبی داشته است.

Fidelity Prestige از نظر امکانات و آپشن ها پیشرفت خوبی داشته است. ویژگی های کلیدی این خودرو عبارتند از: کیسه هوای پرده ای، کروز کنترل هوشمند، سیستم رانندگی نیمه خودکار، پلاک خوان، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، پیشگیری از تصادف، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه با تنظیم جداگانه برای سرنشینان عقب، صندلی های جلو خنک کننده، صندلی راننده مجهز . دارای حافظه، نور بالا اتوماتیک، روشن شدن چراغ ها با چرخاندن فرمان، سیستم صوتی جدید و حرفه ای و…

تصاویر مشخصات شاسی بلند جدید و زیبای بهمن موتور

موتور استفاده شده در این خودرو یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ است که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس این خودرو 7 سرعته دوکلاچه است و شتاب آن حدود 9 ثانیه است. Fidelity Prestige هم همینطور است. نسخه پایه دیفرانسیل جلو است که می تواند نقطه ضعف بزرگی برای این خودرو باشد.

احتمالا این خودرو در ایران بین 1 تا 1.5 میلیارد دلار قیمت خواهد داشت که به یکی از اصلی ترین رقبای فینیکس تیگو 8 پرو و ​​کیامسی کی 7 تبدیل خواهد شد.

5858