استان ها

بیشترین تخلفات تخلیه نخاله در شرق اصفهان انجام می‌شود!

احمدرضا صادقی در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی ، حفظ و حراست از حریم خصوصی و بستر رودخانه آی آینده ، واقع در رودخانه چم آینده ، بین روستای چم تک و منطقه باتلاق گاوخونی ، گفت: “از ابتدای ماه فوریه ، ما موفق به انجام چهار پرونده قضایی در منطقه رودخانه” آینده رود “، مصادره و بازیابی وضعیت قبلی علیه تخت شکن ها ، متجاوزان (ساخت و ساز مجاز در بستر رودخانه) شده ایم که سه مورد از آنها انجام شده است با سختی زیاد توسط زاینده رود در لنجان. واحد حفاظت از رودخانه.

او افزود. “یكی از این بزرگواران ، كه باغی به مساحت حدود هزار متر مربع در قسمت شرقی اصفهان ، در بستر رودخانه روستای كاج ، علیرغم اخطارهای قانونی احداث كرد ، توسط قانون شكن نادیده گرفته شد.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت. “از ابتدای روستای چم طاق تا باتلاق بین المللی گاوخون ، از اول فوریه 12 هزار متر مربع اعلام شده است.

توقیف تجهیزات جمع آوری فاضلاب

وی همچنین به مصادره تجهیزات جمع آوری آب و فاضلاب اشاره کرد. “از ابتدای ماه فوریه ، دو مورد تخلف در جمع آوری فاضلاب رخ داده است ، اما خوشبختانه این موضوع رو به کاهش است.”

وی افزود: صادقی توقیف دستگاه های دفع زباله را پنج مورد اعلام کرد. به دنبال یک دادخواست و با تلاش ماموران زاینده رود ، هفت متخلف از جمله لودر و کامیون مجبور به پاکسازی و سازماندهی زباله شدند. آنها به ساحل رودخانه تبدیل شدند.

مساحت کل آزادسازی بستر رودخانه آی آینده رود 12000 متر مربع است

او افزود. “از آغاز ماه فوریه ، کل مساحت آزادسازی رودخانه Z آینده و بستر رودخانه آینده ، شامل بازسازی و اجرای احکام ، 12000 متر مربع بوده است ، که از ابتدای منطقه چم تاکنون وجود داشته است. . روستایی به تالاب بین المللی گاوخون. “

بیشتر احکام در لنجان انجام شد و بیشتر مصادره امکانات دفع زباله به منطقه شرقی اصفهان اختصاص یافت. بیشترین بازسازی وضعیت قبلی در منطقه شهر لنجان ، در بخشی از باغ بهادران انجام شده است.

48: