علمی و پزشکی

برگزاری “نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران” از فردا

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران در تشریح جزئیات برگزاری این همایش گفت: به موازات این کنگره، سیزدهمین کنفرانس بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم پژوهشگران جوان برگزار می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، دکتر محمدعلی آسایش گفت: بزرگترین همایش علمی تخصصی کشور از ۲ تا ۶ اسفندماه امسال برگزار می شود. همزمان با این کنگره، همزمان با سال های گذشته سیزدهمین کنفرانس بین المللی ایمپلنت خلیج فارس، نهمین سمپوزیوم پژوهشگران جوان برگزار می شود.

او اضافه کرد. در کنار بحث علمی کنگره، مانند هر سال بزرگترین نمایشگاه مواد و تجهیزات ایمپلنت دندانی در کشور برگزار می شود و امسال نیز به دلیل وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رویداد برگزار شد. محل. استقبال بسیار خوبی شد.” به طوری که بیش از 80 شرکت مواد و تجهیزات دندانپزشکی در نمایشگاه ما حضور دارند که بسیار منحصر به فرد است. در این نمایشگاه نمایندگان بسیاری از تولیدکنندگان داخلی، ابزارآلات، ایمپلنت ها و بسیاری از شرکت های معتبر خارجی تولید کننده مواد دندانپزشکی حضور خواهند داشت.

آسایش ادامه داد. موضوعات تخصصی و علمی عمومی جراحی فک و صورت در پانل های تخصصی مورد بحث قرار می گیرد. کنفرانس بین المللی درمان ایمپلنت در مورد فن آوری های جدید درمان ایمپلنت و موضوعات درمانی آنها بحث خواهد کرد. سمپوزیوم پژوهشگران جوان هر ساله میزبان مسابقاتی برای دانشجویان دندانپزشکی، دندانپزشکان، جراحان فک و صورت و همچنین جراحی های فک و صورت است و بهترین مقالات در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

وی درباره پنل هایی که در این کنگره برگزار می شود گفت. وی افزود: در کنگره جراحی فک و صورت پنل های مختلفی ارائه می شود: عفونت، درد، مفصل کود، درمان آسیب های صورت، جراحی لب و کام، فناوری های جدید. در جراحی فک و صورت و صورت بخشی از پانل ها و بحث علمی ما خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه این همایش، دکتر آسایش گفت: «در سمپوزیوم بین المللی ایمپلنت خلیج فارس موضوعات متنوعی وجود دارد. از جمله موضوعات تخصصی ایمپلنت، موضوعات زیبایی، انواع ایمپلنت های ساخته شده با فناوری های جدید امروزی، مباحث پروتز ایمپلنت، مشکلات و سختی های ایمپلنت، درمان آن مشکلات، روش های پیشگیری از آن ها و …. آنها در خلیج فارس خواهند بود.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران گفت: «طبق زندگی روزمره سال های گذشته نکات آموزشی برای شرکت کنندگان رعایت می شد، اما با توجه به شرایط فعلی کشور، این کنگره با اسب مجازی قابل ثبت است. ثبت نام برای مشمولان 15 امتیاز (3 امتیاز در روز) می باشد. کلیه شرکت کنندگان -حتی کسانی که ثبت نام نکرده اند- فاقد امتیاز آموزشی هستند، می توانند برای اولین بار از فضای نمایشگاهی هتل المپیک تهران به صورت رایگان استفاده کنند، تخفیف ویژه برای شرکت کنندگان.

آسایش گفت. بیش از 60 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که بهترین آنها برای سخنرانی و پوستر انتخاب شده است. در طول این کنگره حدود 10 نفر از اساتید بین المللی ما به صورت آنلاین با ما تماس خواهند گرفت.

انتهای پیام: