بین الملل

نظرسنجی مثبت وال‌استریت‌ژورنال از اوضاع دموکرات‌ها پیش از انتخابات کنگره

بر اساس یک نظرسنجی جدید، دموکرات ها دو ماه قبل از انتخابات کنگره شاهد افزایش حمایت رای دهندگان هستند که بخشی از آن به لطف حمایت مجدد مستقل ها، افزایش رضایت از بایدن و افزایش شور و شوق در میان حامیان سقط جنین است.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از سایت بیزینس اینسایدر، چند ماه است که جمهوری خواهان آمریکایی در تلاش برای ضربه زدن به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، از تورم و مهاجرت گرفته تا خروج ناگهانی نیروهای آمریکایی از افغانستان در سال گذشته و ناامیدی های طولانی مدت هستند. محدودیت های کووید

و رضایت از رئیس جمهور آمریکا در بیشتر سال گذشته بین 30 تا 40 درصد بوده است و این وضعیت را برای هر فرمانده کل در دومین سال حضورش در کاخ سفید دشوار کرده است.

اما نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال نشان می دهد که وقتی از رای دهندگان ثبت نام شده پرسیده شد که در انتخابات کنگره از چه کسی حمایت خواهند کرد، دموکرات ها از 47 درصد در مقابل 44 درصد جمهوری خواهان حمایت کردند. این یک چرخش قابل توجه از مارس است. زمانی که جمهوری خواهان 46 درصد از دموکرات ها جلوتر بودند، 41 درصد.

تغییر به سمت دموکرات ها به دلیل حضور قوی تر مستقل ها و همچنین افزایش حمایت در میان رای دهندگان سیاه پوست و اسپانیایی است.

بر اساس یک نظرسنجی جدید، دموکرات ها 38 تا 35 درصد برتری در میان مستقل ها دارند که نسبت به ماه مارس تغییر قابل توجهی داشته است. زمانی که این جبهه اصلی رای با اختلاف 12 درصدی از جمهوری خواهان حمایت کرد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 60 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند سقط جنین باید در همه یا بیشتر ایالت ها قانونی شود. این رقم نسبت به ماه مارس پنج درصد افزایش را نشان می دهد.

پاییز امسال، دموکرات های آمریکایی در تلاش هستند تا اکثریت خود را در کنگره حفظ کنند. اگرچه شانس آنها برای تصدی مجلس سنا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، اکثر ناظران معتقدند که حفظ اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا دشوارتر خواهد بود.

با این حال، یک نظرسنجی اخیر در وال استریت، میزان محبوبیت شغلی بایدن را 45 درصد نشان داد که 54 درصد از عملکرد شغلی او ناراضی بودند. در ماه مارس، 42 درصد از نتایج کار بایدن راضی بودند و 57 درصد ابراز نارضایتی کردند. نظرسنجی وال استریت ژورنال بین 17 تا 25 اوت با نظرسنجی از 1313 نفر انجام شد که حاشیه خطای مثبت یا منفی آن 2.7 درصد بود.

انتهای پیام