اجتماعی

برگزاری نشست مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و کمیته امداد با موضوع اشتغال

برگزاری نشست مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و کمیته امداد با موضوع اشتغال

نشست مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و حوزه اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با موضوع اشتغال و در چارچوب فعالیت‌های مرکز نیکوکاری بهشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه، با هدف تحقق اهداف خیرخواهانه و توانمندسازی قشر آسیب پذیر جامعه جلسه مشترک مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و حوزه اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با موضوع اشتغال در چارچوب فعالیت‌های مرکز نیکوکاری بهشت وابسته به سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این جلسه درباره هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی بحث و تبادل نظر شد و تفاهم‌هایی درباره تجهیز این کارگاه‌ها و چگونگی به کارگیری نیروی مورد نیاز و فروش محصولات تولید شده صورت گرفت که در هفته‌های آتی اقدامات لازم و کارساز از جانب طرفین صورت گیرد.

این نشست با حضور، معاون سازمان بهشت زهرا (س)، عضو هیات مدیره سازمان بهشت زهرا (س)، چرمی مدیر راهبری شغلی کمیته امداد کشور، عبدوی رییس راهبری شغلی کمیته امداد استان تهران و آرونی رییس اداره کمیته امداد شهرستان کهریزک برگزار شد.

مرکز نیکوکاری بهشت به منظور حمایت و پشتیبانی از قشر آسیب دیده و در معرض آسیب جامعه و با هدف انجام حمایت‌های تحصیلی، معیشتی، درمانی و کمک به اشتغال زایی اقشار آسیب دیده از سوی سازمان بهشت زهرا (س) تاسیس شده است.

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف