اجتماعی

تقدیر رئیس قوه قضاییه از پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستان‌های کشور

رئیس دستگاه قضایی از کارکنان سازمان بهش زهرا و کارکنان صومعه های کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه و روابط عمومی سازمان بعثت زهرا (س) ، در چارچوب تمدید عهد با شهدای امام (ره) ، در اولین روز از هفته دستگاه قضایی غرب زهرا ، حجت السلام و مسلمانان ابراهیم رئیسی ، قضایی رئیس سیستم با مدیرعامل بهشت. زهران (H.H) و یادبود امام راحل با جمعی از کارکنان سازمان بعثت زهرا (سلام) و کلیه صومعه های پیشرو کارکنان سازمان بعثت زهرا (س) و تلاش نیروهای جهادی بویژه راتک و خدمات در حال انجام دیدار کردند. وی از کشته شدن مسلمانان و حمایت آنها از خانواده های معصوم در بحران کره و آب پاک در کره ستایش کرد.

او گفت. “این عمل شایسته” طولانی مدت “توسط سازمان بهشت ​​زهرا (PHAP) باعث نگرانی و نگرانی خانواده ها شده و روح و روان آنها را آرام کرده است.”

حجت السلام و المسلمین ابراهیم رئیسی با اشاره به همکاری صحیح نیروهای بشت زهرا (ناشناس) و ایثارگر با گروهی از نیروهای جهادی در سالن های نظافت سازمان بهرز زهرا (چهارم). وی قدردانی و تشکر کرد.

رئیس دستگاه قضایی اظهار داشت. کارکنان سازمان بعثت زهرا (س) و همچنین کادر پزشکی کشور و سایر صومعه ها در صدر مبارزه با بحران کره قرار دارند و تلاش شما قابل ستایش است و ما از خداوند متعال می خواهیم که برای امام ، شهدا و مقام معظم رهبری دعا کند. رهبری باید در قبال شما پاسخگو باشد. “

در ابتدای این جلسه ، سعید خل ، مدیر اجرایی سازمان بهش زهرا گزارشی از عملکرد کارکنان سازمان بهش زهرا در بحران کورنا ارائه داد.

انتهای پیام