استان ها

تقدیر استاندار در پی شناسایی عامل هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها در شهرکرد

سرگرمی برای همه/ چهمحال و بختیاری فرماندار بختیاری از نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی برای دستگیری عامل هتک حرمت مجسمه سردار دلها تقدیر کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، چهارمحال پس از کشف و دستگیری عامل هتک حرمت مجسمه حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، با ارسال پیامی به غلامعلی حیدر استاندار بختیاری از نیروی انتظامی، امنیتی و قضایی تشکر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: “بار دیگر ارباب طلایی” با همت، هوشیاری، دلسوزی، امنیت و هماهنگی کامل مسئولان امنیتی این منطقه مرزی کاشته شد. پرونده هتک حرمت به مجسمه سردار دلها کشف و دستگیر شد.

این اقدام معقول که حاصل ساعت ها تلاش خالصانه سربازان گمنام سپاه پاسداران در سازمان امنیت کشور بود، دل میلیون ها نفر از هواداران نظام ولایی به ویژه خانواده های معظم شهدا را پر کرد. ک طرفداران حاج قاسم عزیز بر بام ایران به لطف خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران بی نهایت پایدار و امن است، محدود به توطئه های محدود این کشورها که مثل بچه بازی است، کارساز نیست.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: یقیناً بیداری، فداکاری و تلاش پرسنل امنیتی ایران اسلامی که همواره خود را مسئول امنیت انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند، دلیل شده است. عزت و آبرو و امنیت و سربلندی نظام و مردم…

در انتهای این پیام آمده است: با قدردانی از اقدامات به موقع دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی نسبت به مطالبه مردمی مبنی بر بازداشت نویسنده اهانت به مجسمه شهید حاج قاسم سلیمانی، از روی اخلاص. من برای مجاهدت این عزیزان در جای جای ایران به ویژه در استان چهارمحال و بختیار ارزش زیادی قائل هستم. امیدواریم به برکت حضرت ولیصری(ع) شاهد اتحاد و همدلی ملت غیور، سربلندی استان عزیز ایران، چهارمحال و بختیار باشیم. و با پیروی از دستورات فرمانده معظم کل قوا.

انتهای پیام: