اقتصادی

جهت‌گیری دولت عدالت‌محوری عملی است/تقدیر از اقدامات بانک مرکزی درکاهش پایه پولی و کنترل نقدینگی

رئیس جمهور با تاکید بر اجرای عدالت در تمامی سطوح اداری خاطرنشان کرد. جهت گیری کلی دولت سیزدهم بر اجرای عدالت در همه عرصه ها است.

به گزارش سرگرمی برای همه، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه (5 تیرماه) هیئت دولت، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اجرای عدالت را مهمترین توصیه مولای متقیان ملا علی بن ابی طالب دانست. ع.ش) به مقامات دولتی و تاکید کرد. اجرای عدالت یکی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی است و امام راحل یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری بوده است. جهت گیری کلی دولت سیزدهم از بدو تاسیس تاکنون این بوده است که نظام اداری کشور را بیش از گذشته به سمت عدالت سوق دهد.

رئیس جمهور تحقق عدالت در جامعه را مشکلی دشوار دانست و با تاکید بر تعالیم گرانقدر حضرت علی (ع) در این زمینه خاطرنشان کرد: در سایه تلاش و مبارزه

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی از اقدامات انجام شده در خردادماه برای کاهش پایه پولی و کنترل نقدینگی، این اقدامات را ارزیابی و بر ضرورت تبیین این دستاورد تاکید کرد. مردم: کنترل رشد نقدینگی یکی از عوامل کنترل تورم است اما علاوه بر این باید توجه داشت که سیاست اصلی دولت در زمینه حمایت از تولید نیز باید به قوت خود ادامه یابد.

دکتر رئیسی با اشاره به نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی جهان که در قطر برگزار می شود، توجه ویژه به مشکلات و الزامات اعضای تیم ملی را ضروری دانست و به وزارت ورزش دستور داد تمام تلاش خود را برای آمادگی و آمادگی به کار گیرد. حضور موفق تیم ما به تیم ملی کشور برای این رویداد مهم

آیت الله رئیسی با تاکید بر تامین هر چه بیشتر نیازهای تیم ملی فوتبال به وزارت ورزش و جوانان دستور داد مقدمات آماده سازی تیم ملی فوتبال را پیگیری کند تا بازیکنان بدون حضور در این رشته بین المللی حضور یابند. هر گونه اضطراب

رئیس جمهور حضور موفق دانش آموزان ایرانی در المپیاد جهانی را نویدبخش دانست و با تبریک این موفقیت ها گفت: سیاست دولت حمایت از ارتقای سطح علمی تمامی مدارس و دانش آموزان ایران به ویژه مدارس دولتی است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، این شورا را نهادی پربرکت دانست که برای حفظ و پاسداری از «اسلام و جمهوریت» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

دکتر رئیسی افزود: این شورا پس از انقلاب اسلامی همواره بازیگر و مؤسس پاسداری از ارزش های محوری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
رئیس جمهور در ادامه به بحث “مسئله حفاظت از سواحل و تامین امنیت دریا برای حفظ جان گردشگران و مسافران” پرداخت و اظهار داشت: مرگ حتی یک نفر در دریا ناراحت کننده است و باید به نگرانی خانواده ها رسیدگی شود. و برنامه ریزی ایمن سازی سواحل را به سازمان مدیریت بحران واگذار کرد.

دکتر. طرف، و به توانایی ها و اثربخشی آنها توجهی نمی کنند.

رئیس جمهور گفت. ملاک استفاده از نیروی انسانی صلاحیت و کارآمدی افراد است و امروزه بسیاری از بانوان کشورمان از صلاحیت ها و کارایی علمی بالایی برخوردار هستند و اگر فرصتی به آنها داده شود می توانند در زمینه های مختلف موثر باشند. .

انتهای پیام