ورزشی

برگزاری مراسم آیین تجلیل از بانوان مدا‌ل‌آور با حضور رییس جمهور

مراسم تجلیل از بانوان افتخار با حضور رئیس جمهور

مراسم اهدای مدال بانوان ورزش ایران اسلامی با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه، این مراسم با سلام مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان رئیس جمهور آغاز شد و پیش از سخنان رئیس جمهور، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از حضور بانوان ایرانی خبر داد. ورزشکاران در ورزش در رشته ها و رویدادها، تعداد مدال های کسب شده دولت سیزدهم مربیان و ورزشکاران زن، لژیونرها و داوران و همچنین سهمیه های کسب شده در مسابقات و میادین جهانی را معرفی کرد.

در ادامه این آیین مهدیس مینایی پور و الناز دارابیان به نمایندگی از بانوان ورزشکار و مدال آور به تشریح دغدغه ها و مشکلات جامعه ورزش بانوان پرداختند. رئیس جمهور در این مراسم با ارزیابی از بانوان مدال آور، حضور بانوان ورزشکار کشور در رویدادهای مهم بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

با حضور رئیس جمهور بانوانی نیز در رشته های شمشیربازی، هندبال، تکواندو، قایقرانی، دو و میدانی، تیراندازی، وزنه برداری، ووشو، والیبال، کاراته، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شطرنج، کوهنوردی، اسکی، تیراندازی با کمان به افتخارات و مدال ها دست یافتند. و همچنین از ورزشکاران ناشنوای کشور و مسابقات پارالمپیک با اهدای جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام





آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه 1: رای دادن به و 0: رای مخالف