استان ها

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری استان شد

سرگرمی برای همه / کرمانشاه رئیس شورای وزنه برداری استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه ای وزنه برداری خبر داد. در این مسابقات تیم کرمانشاه در هر چهار رده سنی آقایان 21 مدال طلا ، 15 نقره و چهار برنز کسب کرد.

علیرضاهرمان در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، با اشاره به مسابقات وزنه برداری در این منطقه برای مردان و زنان ، اظهار داشت:

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در هر چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس شورای وزنه برداری منطقه اشاره کرد. “در مسابقات دو روزه ، تیم کرمانشاه سرانجام 21 مدال طلا ، 15 نقره و چهار برنز و تیم هرسین شش مدال طلا ، دو نقره و دو برنز کسب کردند. دالاهو نیز با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره در این مسابقات سوم شد.

او اضافه کرد. “پس از مسابقات کشتی مردان ، مسابقات وزنه برداری بانوان توسط نایب رئیس فدراسیون ، مریم منظمی ، رئیس ورزش بانوان کشور ، نرگس یوسف و شورای وزنه برداری کشور ، معصومه پاشا برگزار شد.”

این مقام اعلام کرد. در قسمت بانوان 14 ورزشکار از شهرهای مختلف مناطق حضور داشتند.

هاهرمن تأکید کرد که این مسابقات با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد. آنها گفتند امید وجود دارد.

ما سال 1400 را سال تمرینات وزنه برداری بانوان می دانیم

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری NA ، ماریام منظمی در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، گفت: “بردار را به مناطق ارائه دهید.

وی با تأکید بر اینکه وزنه برداری بانوان توانایی های خوبی در کرمانشاه دارد ، گفت: وجود وحدت ، دلسوزی ، اجرای برنامه استعدادیابی ، تهیه سالن ویژه وزنه برداری بانوان پایه های رشد این رشته در کرمانشاه را بنا نهاده است. ،

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به درخواست مسئولان ورزش بانوان استان کرمانشاه مبنی بر دعوت بیشتر ورزشکاران از کرمانشاه به اردوهای تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت:

وی همچنین به شیوع بیماری های قلبی عروقی در سال گذشته اشاره کرد. «

منظمی به محاکمه سه داور زن برای اولین بار در لیگ وزنه برداری مردان و. “این آزمایش موفقیت آمیز دیگری بود ، ما در تلاش هستیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.”

کرونا رشد وزنه برداری بانوان در کرمانشاه را تسریع کرد

نرگس یوسفی ، رئیس ورزش بانوان منطقه در چارچوب این مسابقات به سرگرمی برای همه گفت: وی افزود: علی رغم اینکه وزنه برداری بانوان ورزش جدیدی است ، اما در کرمانشاه استعداد خوبی در این زمینه داریم.

وی تأکید کرد. “اگر شیوع بیماری های قلبی عروقی نبود ، وزنه برداران کرمانشاه رکوردهای بالایی را ثبت می کردند ، اما شیوع این بیماری آنها را مجبور کرد که به طور منظم تمرین نکنند.

در پایان مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرمانشاه برای میزبانی مسابقات بزرگ کشوری را اعلام کرد.

با حمایت مالی شرکت صنایع کشاورزی باوان کلهر ، مسابقات وزنه برداری زنان و مردان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام: