فرهنگ و هنر

بحران کرونا و ظهور یک سبک جدید در صنعت گردشگری

سرگرمی برای همه / بوشهر با شیوع coronavirus ، سبکی جدید در صنعت گردشگری پدید آمده است و بخش بزرگی از مردم برای به دست آوردن تجربه و گوش دادن به ایده های ناب به اعماق ناشناخته خود سفر کرده اند.

فضای سایبر برای نسل جوان می تواند نوعی گردشگری ماجراجویانه برای آشکار کردن رازها و تواناییهای ذاتی افراد تلقی شود. عامل مهم دیگر در رشد و توسعه این گردشگری تغییر عظیمی است که به ما امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را داده است که با ظهور اینترنت خصوصاً فیلم های آنلاین (به عبارت دیگر پخش زنده) امکان پذیر است.

یکی از عوامل اصلی این است که افراد برای تخصص خود ایده هایی به وجود می آورند که این باعث می شود افراد برای دنیا راحت تر بگویند. “بیایید به یکدیگر کمک کنیم تا راه حلهای جدیدی برای شکست ناخوشایند کرونا پیدا کنند”.

در حقیقت ، اکثر کارشناسان می توانند با تبادل ایده ها یک رویکرد جدید و مرتبط را به اشتراک بگذارند. به عبارت دیگر ، مردم برای شرکت در سمینارها ، وبینارها ، کنفرانس ها مجبور به پرداخت هزینه می شدند. اما این جهانگردی دلیل ابراز افکار و دیدگاه های آنها و همچنین ممکن و مهارتی بود. با شرکت در این نمایش های زنده ، بسیاری از افراد به نوآوری های تجاری دست یافته اند و زندگی شخصی و اجتماعی خود را تغییر داده اند.

همیشه شنیده ایم که مردم می گویند برنامه های تلویزیونی خسته کننده و بی ثمر هستند. همزمان با بحران Corona ، یک رویداد مهم در جامعه مجازی ، Persona Branding اتفاق می افتد. ممکن است در ابتدای این سفر هیجان زده شویم. اما کاربرانی که به صنعت گردشگری محتوا می رسانند ، حتی اگر فیلم ها کوتاه و غیرحرفه ای باشند ، اما شبیه موشک بالستیک هستند. البته ممکن است برخی افراد توهم خارق العاده ای داشته باشند ، سعی کنند با پیروان جعلی هویت پیدا کنند و این چهره محصول را بپذیرند.

در حقیقت ، اکنون متخصصان اولویت را به تلویزیون نشان می دهند ، در عوض بر تولید و انتشار محتوای آنلاین تمرکز می کنند. از طرف دیگر ، این کانال یک گام بزرگ در جهت پیشرفت افراد از نظر تحقیقات داخلی آنها ، برای پیدا کردن مهارت های قوی و نظامی آنها است ، یعنی به اشتراک گذاشتن ایده ها و کلمات کلیدی به منظور برداشتن گام هایی در جهت منافع عمومی. در حقیقت ، ایده گردشگری و سفر مجازی از طریق توزیع محتوا بدون تکیه بر تلویزیون و سایر رسانه ها ، واقعاً برای مردم وسوسه انگیز است ، حداقل برخی افراد می خواهند یک بار آن را امتحان کنند ، اما این گردشگری در حال تحول همچنان یک علامت تجاری باقی خواهد ماند. ؟

در واقع ، آیا تأثیر پخش زنده در برنامه های تلویزیونی مانند انسان ها است یا خیر؟ چگونه تمام وقت به یک صفحه جادویی کوچک نگاه می کنید و بهترین ایده ها را می گیرید؟ شاید مردم ایده ها و تجربیات ارزشمند خود را در فضای مجازی با دوستان و همکارانشان به اشتراک بگذارند. آنها بسیار خوشحال و آرام هستند. در حقیقت ، علیرغم بحران کره ، این نمایش های زنده به سکویی لوکس برای شناسایی و انتشار ایده ها تبدیل شده است. اکنون بسیاری از نمایندگان مؤسسات گردشگری و آموزشی با اجرای فیلم های آنلاین و زنده ، توجه مخاطبان ویژه خود را دوچندان کرده اند و این سبک به قدری گسترده شده است که آنقدر رواج پیدا کرده است که وزارت جهانگردی در تلاش است تا بسته های حمایتی را تهیه کند. پیش زمینه این است:

بیش از صد استاد و روشنفکر صنعت توانسته اند مخاطبان بی شماری را به آن اضافه کنند. این نشان می دهد که ما در حوزه گردشگری نیاز به یک جهش بزرگ و تاثیرگذار داریم. بحران کرونا در بهار سال 1999 ، برای اولین بار در سیستم آموزش ایران ، انقلابی رخ داد که چگونه مشهورترین اساتید ، معلمان و متخصصان جهان می توانند وارد جهان شوند.

در مقابل ، این یکی از نتایج خوب بحران Quaid 19 بود ، به طوری که سیستم آموزش و پرورش کشور می تواند بویژه در زمینه گردشگری رشد کند. بسیاری از افراد ساعتهای زیادی را صرف تماشای این برنامه های زنده ، گوش دادن به آنها با دقت ، یادگیری چیزهای مختلف ، حتی تلاش برای تقلید از حرکات و عادات خود می کنند و سپس دانش و مهارت های شخصی خود را بر روی آن اعمال می کنند. اضافه کردن:

این یک راهنمای افزایش شکوه در آموزش ، تبادل نوآوری و موارد دیگر است. بنابراین می توان گفت که بحران کره در بهار امسال به یک انقلاب آموزشی منجر خواهد شد. همه می توانند بخشی از این انقلاب باشند. اگر واقعاً به یکدیگر گوش می دهیم و از یکدیگر یاد می گیریم؛ هرکدام از ما آینده روشنی را در پیش رو داریم ، بنابراین نسل های بعدی جرائم سایبری تحصیل کرده و مدیران و مسئولان فرهیخته در صنعت گردشگری خواهند شد.

* ملیحه صفری / فعال و روزنامه نگار گردشگری