فرهنگ و هنر

سیل کرونا صنعت هتلداری را با خود برد

سرگرمی برای همه / مرکزی اکنون پنج ماه است که هتل ها با گسترش تاج در کشور رونق می گیرند ، آنها عملاً تبدیل به ساختمان های شیشه ای رنگارنگ شیک شده اند ، مشخص نیست که آنها چقدر دوام خواهند داشت.

در استان مارکز 22 واحد اقامتی وجود دارد که شامل 17 هتل ، یک هتل آپارتمان ، چهار خانه مهمان ، دو مجتمع آماده بهره برداری است ، اما در شرایطی که کرونا برای این استان به دست آورده ، مشخص نیست که آینده برای این مراکز چه چیزی را برگزار می کند. مخصوصاً برای مراکز آماده به گونه ای باشد که ممکن است ، امروز هتل های بزرگ و باتجربه منطقه عملا در طوفانی قرار گرفته اند که از آن خارج نمی توان به راحتی از آن خارج شد.

خسارات ناشی از صنعت هتلداری در منطقه به 15 میلیارد دلار رسیده است

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مارکاس به سرگرمی برای همه گفت: وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس Corona ، تأسیسات گردشگری بیشترین خسارت را متحمل شدند ، زیرا صنعت جهانگردی جهان متأثر از قطع سفر است اما تسهیلات ارزان قیمت به ارزش 12 تا 16 میلیون دلار. به نظر می رسید این منطقه متعلق به این امکانات گردشگری است.

وی گفت: این منطقه به تعویق انداختن پرداخت آب ، برق و گاز برای تأسیسات توریستی ، تمدید تمدید مسکن تا پایان ماه سپتامبر ، از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای توریست ها و هتل ها است. میزبانی ، هتل های آپارتمانی ، خانه های اکو ، رستوران ها در طول راه ، کافه های سنتی ، دفاتر و مدارس توریستی آسیب دیده است.

میزان اشغال 5 تا 8٪ هتلهای مرکزی

وی اضافه کرد: میزان اشتغال هتل ها در استان مارکاس 5 تا 8 درصد است. وی ادامه داد: با توجه به عود بیماری ، وضعیت هتل ها مطلوب نیست و خسارت ها ادامه خواهد یافت ، اما چاره ای نیست ، زیرا سلامت گردشگران و مسافران بسیار مهم است. با این حال ، امکانات توریستی برای ضد عفونی و سوابق بهداشتی از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد.

مربی اضافه کرد. “در طول دو ماه گذشته نظارت شدت گرفته است تا مشکل ایجاد شود. امکان کنترل سریع آن وجود دارد. هشدارهای لازم داده شده است ، اما فقط یک پرونده به دلیل عدم رعایت سوابق بهداشت بسته شده است.” از نظر عملی فعال است.

به گزارش سرگرمی برای همه ؛ امکانات توریستی در روزهایی که آنها می توانند سود مالی برای مسافران نور میزبان نور خود داشته باشند کاملاً بسته شده بودند. صاحبان این واحدها در سفرهای تابستانی و تابستانی همه آرزوهای خود را به باد آورده اند ، اما این روزها که می بینیم شدت بیماری Quaid 19 بیماری موج دوم ویروس است ، این امید تقریبا ناامید شده است.

هتل های ورشکستگی / 50٪ تخفیف

در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، رئیس اتحادیه دارندگان هتل ماركاس اظهار داشت: هتل هایی كه در موج دوم عروسی قرار دارند ، از وضعیت خوبی برخوردار نیستند. با این هزینه ، اکثر هتل ها ورشکسته می شوند.

مهراماد سامی اظهار داشت: در حال حاضر هتل ها تا حدودی بسته هستند ، اما به دلیل شرایط فعلی هنوز بطور کامل بسته نشده اند. با شروع موج دوم بیماری ، با آسیب دیدن هتل هایی که در هتل ها تأثیر خواهد گذاشت ، امکان بسته شدن کامل هتل وجود دارد. حالت مرکزی زیاد است.

او اضافه کرد. “در حال حاضر ، تنظیم برق در هتل های ایالت به 50٪ رسیده است. در عمل ، این شرایط به مشکل بیکاری ، از دست رفتن مشاغل ایجاد شده توسط این امکانات توریستی کمک می کند.”

سام گفت: در مورد راه حل جبران خسارت و مرمت هتل ها ، امکانات توریستی و مرمت در کشور و سپس در استان مرکزی. “وزارت میراث فرهنگی پرداخت تسهیلات در این زمینه را در نظر گرفته است ، اما تاکنون هیچ پولی به صاحبان هتل های منطقه پرداخت نشده است. حتی اگر هزینه ای هم پرداخت شود ، عملا مسئولیت صاحبان هتل ها در برابر سیستم بانکی است.

آتش سوزی در هتل “کارون” 2.30 ساعت به طول انجامید

به گزارش سرگرمی برای همه ، علاوه بر خسارت شدید ناشی از شیوع خوردگی به هتل های کشور در استان مارکاس ، حوادثی در آتش سوزی در هتل کارون گرین در دلیجان پنج شنبه شب گذشته به دلیل آتش سوزی اعدام وجود داشت.

این آتش سوزی در طبقات فوقانی هتل گرین کارون در روز پنجشنبه ، 10 ژوئیه رخ داد و عملاً در هر دو طبقه هتل رخ داد. .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان از اعلام خبر آتش سوزی دیروز 23 خبر داد. در ساعت 45 در هتل “کارون دلیجان” ، آتش نشانان از همان دقایق اول آتش سوزی در صحنه حاضر شدند.

محمد بیگ گفت: آتش سوزی در کافه ها آغاز شد و به دلیل اینکه نمای این هتل از کامپوزیت ساخته شده است ، در طبقات فوقانی ساختمان پخش شده است.

آتش نشانان ایستگاه های آتش نشانی اراک ، خمینی ، محلات و ناراک به محل اعزام شدند ، همچنین شهر ، بسیج و نیروهای عمومی در خاموش کردن آتش همکاری کردند و سرانجام پس از ساعت ها (2 و 30 دقیقه) آتش سوزی کاملاً خاموش شد. او مهار شد.

خسارات وارده به هتل کارون به دلیل ناکارآمدی شهرداری داریجان

رئیس انجمن هتل های دولتی مارکازی با اشاره به این حادثه به سرگرمی برای همه گفت. “عصر روز پنجشنبه در هتل سبز کارون دلیجان آتش سوزی رخ داد که تنها نکته مثبت عدم وجود تلفات است.” تنها دلیل تمدید آتش سوزی و مهار آن ، ناکارآمدی آتش نشانی شهر دلیجان به دلیل کمبود امکانات است. اگر امکانات آتش نشانی در این شهر به اتمام رسیده بود ، ما در هتل چنین آسیب هایی را نمی دیدیم.

سام افزود. “خسارت مالی این تصادف هنوز ارزیابی نشده است ، اما خوشبختانه هتل بیمه شده است. اگر بیمه نتواند خراب شود ، می توان خسارت را تا حدی جبران کرد.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، صنعت گردشگری که زمانی به عنوان جایگزین نفت شناخته می شد ، اکنون عملاً نابود شده است. Corona سرمایه های صنعتی را در دست گرفته است ، که می تواند اقتصاد جهانی و جهان را تغییر دهد و باعث خسارت شود. سادگی غیرقابل جبران است.

در روزهای آینده در بافورت خواهیم شنید که هتل های کشور ورشکسته می شوند و با یکدیگر تعطیل می شوند ، اما در این شرایط مسئله این است که فارغ از تلاشهایی که باید برای جبران خسارت صورت گیرد ، مسئولیت های بیکاران و شغل ها است. ضرر در این وضعیت اقتصادی کشور چه خواهد بود؟

انتهای پیام