ورزشی

باید استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم



عزیز خادم. ما باید استعدادهای زیادی را کشف کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال برای بازدید از مجموعه هیئت فوتبال منطقه و مجموعه باشگاه فولاد عازم خوزستان شد.


بر اساس گزارش ها برن به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیز خادم. رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید دو ساعته اهواز پس از بازدید هیئت فوتبال استان خوزستان و مربیگری کلاس B در ورزشگاه تخت اهواز، مسیر باشگاه فرهنگی ورزشی. فولاد خوزستان و هنگام بازدید از یک کمپ استعدادیابی برای زیر 19 سال فوتبال: کشور در مجموعه تا 17 دسامبر فولاد در ادامه از زیرساخت های مختلف باشگاه بازدید کردیم.

عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدادهای درخشان زیر 19 سال باشگاه فولاد خوزستان گفت: انشاالله به روزهایی برمی گردیم که استعدادهای زیادی کشف کنیم و باشگاه بزرگ فولاد به استعدادها کمک کند.» مدیرعامل باشگاه گرشاسبی نیز یکی از بهترین مدیران اجرایی کشور در عرصه ورزش است.

سر: فدراسیون فوتبال وی خطاب به بازیکنان حاضر در این مرحله از استعدادیابی گفت: “اگر شما یک دانشگاه هستید، دانشگاه همیشه این فرصت را برای حرکت در مسیری که شما می خواهید حفظ می کند.” پس در ورزش حرفه ای ناامید نشوید و به دانشگاه شدن توجه کنید، زیرا دانشگاه به شما اجازه می دهد همیشه در معرض دید باشید. شرایط برای حضور شما در کمیته جوانان فدراسیون در مناطق وجود دارد.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

ارز ورودی است

با دوستانتان به اشتراک بگذارید.