عمومی

بازیگر سریال «خانه به دوش» از مزه شیرین همکاری با رضا عطاران می‌گوید

نرگس کیانی. حتی اگر در ابتدا نام او شبیه تصویر او نباشد ، اگر تلویزیون را در دهه 70 با “قطار ابدی” تماشا می کردید ، اگر در دهه 80 سریال های تلویزیونی را با “کوچه اقاقیا” تماشا می کردید ، “او مثبت است (+ O)” ، ” خانه ای با خیابان “زندگی با خنده” ، “متهم فرار کرد” ، “ترش شیرین” و “آرزوهای شیرین” ، و اگر هنوز در “کامیون” و “کودک محلی” هنوز تلویزیون تماشا می کنید ، او به یاد می آورد به او.

خشایار راد بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اخیراً با اجرای جواد آواد رازغندی “منهای دو” در تئاتر مهرگان روی صحنه رفت.

بازیگری که هنوز در سن 69 سالگی می تواند لبخند را به لب های شما بیاورد در سال 1330 متولد شد.

شروع به حضور در تلویزیون کنید

خشایار راد در پاسخ به اینکه اولین حضور وی در تلویزیون با کارگردانی “قطار ابدی” بهروز بقایی و رضا آتاران به عنوان راوی چگونه انجام شد ، گفت: نمایشی که در آن با رضا آتاران بازی کردم. من در نقش قهرمان کچل بازی می کردم و رضا آتاران در نقش وارور هوجادو بازی می کرد. “من از آنجا آتاران را ملاقات کردم. وقتی به او پیشنهاد ساخت قطار ابدی شد ، او با من تماس گرفت و از من خواست که به او خدمت کنم.”

قنادی با رضا آتاران

او فکر می کند رضا آتاران کارگردانی است که علاوه بر شناخت ژانر کمدی ، دست بازیگری را که از توانایی های خود آگاه است نیز از دست می دهد.

آتاران کارگردانی است که شوخ طبعی را خوب بلد است ، دلش برای بازیگر تنگ شده است

این بازیگر در پاسخ به اینکه به دلیل همکاری های زیادش درباره رضا آتاران چه نظری دارد ، گفت: “من با افراد زیادی کار کرده ام ، همه خوب بوده اند ، اما برای من رضا آتاران شخصی است که طنز را به خوبی می داند.” او ، دست خود را باز می کند تا از کار شما بهره مند شود. “طعم شیرین کار با او هرگز فراموش نخواهد شد.”

راد اظهار داشت. “به عنوان مثال ، مجید صالحی ، علی صالحی ، یوسف تیمور و … کسانی که رضا آتاران از توانایی های خود آگاه بودند ، در هر برنامه و توالی ، یک دوره فعالیت خلاقانه داشتند. “این فرصتی است که یک طنزپرداز نه تنها به فیلمنامه محدود می شود ، بلکه می تواند از آنچه در داخل اتفاق می افتد بهره ببرد.”

کلیشه ای که تقصیر پیشنهاد دهندگان است

بازیگر نقش فریبرز حسام در “کوچه اقاقیا” در پاسخ به این واقعیت که پس از سالها کار خود را بازیگر یا شخصیت تیپ می داند. “مشکل ما این است که ما حق انتخاب نقش نداریم. گفته می شود کسی نقش خوبی را بازی می کند ، بنابراین اغلب او را با همان نقش می شناسند. در نتیجه ، اگر نتیجه کلیشه ای باشد ، این خود ما نیستیم بلکه هواداران مقصر هستند. “با این حال ، با توجه به توانایی هایی که در خودم می بینم ، قادر به بازی در ژانرهای مختلف هستم.”

بازیگر سریال

با قول بازی با افراد حرفه ای طرفداران را فریب دهید

خشایار راد که در سال 1397 در یادداشتی با این کارگردان اظهار داشت که اگرچه پیشنهاد بازی در کار خود را رد کرده اما به بهانه بازی خشایار راد از بازیگران جوان پول گرفته است. وی در پاسخ به این س whetherال که آیا این تمایل هنوز هم وجود دارد ، گفت: “این اتفاق هم قبل و هم بعد از 97 رخ داده است ، فقط مربوط به من نیست. من و دیگر بازیگران بارها و بارها به شرکتهای فیلمسازی دعوت شده ایم تا از ما فیلمبرداری کنند ، در میان شکایات ما مبنی بر اینکه هنوز قراردادی منعقد نکرده ایم ، نه پزشک و نه پزشک ، آنها گفتند که در حال فیلمبرداری هستیم. برای تبلیغات ما ، سپس با همان تصاویر.

صبوری که بازیگران پیشکسوت باید داشته باشند

“در آنجا من با خانم ثریا هاشمی بازی می کردم و پسری در فیلم بازی می کرد. “در پاسخ به این س whyال که چرا شما یک نوجوان آرام و آرام را جلوی دوربین نیاورید ، تا زمان کمتری تلف شود ، حداقل در مورد صعمی ، ثریا ، آنها گفتند که پدرش بخشی از سرمایه در گردش را تأمین کرده است ، در نتیجه ما مجبور به سکوت شدیم. “

تلویزیون تهدید می کند آنچه را که از بودجه خود طلبکار است انجام دهد

رود با اشاره به تکرار مکرر سریال های معروف تلویزیونی در دهه 1980 گفت: “تلویزیون تهدید به انجام کاری است که بودجه خود را تأمین کرده است.” آنها آنقدر بازی می کنند که رنگ فیلم کمرنگ می شود ، من بازیگر که آن را تماشا می کند با خودم می گویم. “این پسر من است؟” “نگویید که من خودم بوده ام ، فکر می کنم این برنامه ها ادامه یابد تا زمانی که بگویم این رویای من است که شما در تلویزیون می بینید.”

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین مجموعه تلویزیونی سالهای اخیر

سریال کمدی فراموش نشدنی ایرانی

آرزوی طنزپرداز رضا آتاران برای همکاری با مهران مدیری

بازیگر “کامیون” به کارگردانی مسعود اطیابی در پاسخ به این س whetherال که آیا با توجه به جایگاه مهران مدیری در تولید آثار طنز ، عدم امکان همکاری با وی تاکنون ، آیا به فکر بازی در کارهایش است؟ : او خوب می داند. وی گفت: “این بازیگر می خواهد با همه كارگردانان كاربلد كار كند و اگر بخواهد قطعاً” نه “از من نمی شنود.”

بازی برای شبکه کمد تلویزیون

وی همچنین در مورد آخرین فیلم هایی که در مقابل دوربین آنها نشان داده شده توضیح داد. “من به تازگی بازیگری در مجموعه تلویزیونی” کلبه ای در مه “حسن لفافیان و در فیلم سینمایی” چپ بی رنگ “ساخته نصرت میرعظیمی را به پایان رساندم. برخی از من س askال می کنند که این آثار کی و کجا پخش می شود. “کابینت تلویزیون شبکه جدیدی است که شامل کار می شود اما خارج نمی شود.”

5757