استان ها

بازیکنان لبنیات هراز با تمرکز بالا شهرداری ارومیه را شکست دادند

سرگرمی برای همه/مازندران سرمربی تیم والیبال لبنیات هرازآمل گفت: بازیکنان تیمش با تمرکز بالایی که در مصاف با تیم شهرداری ارومیه داشتند، موفق به شکست مهمان خود شدند.

بهروز عطایی یکشنبه شب پس از کسب پیروزی۳ بر صفر تیمش تیم لبنیات هرازآمل برابر مهمانش شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرگرمی برای همه، گفت: بازیکنان ما در این بازی‌ به خوبی برنامه‌های اعلام شده کادر فنی را در جریان بازی با تیم شهرداری ارومیه در زمین پیاده کردند و نتیجه آن نیز پیروزی قاطع برابر این تیم شد.

وی با بیان اینکه به خوبی تیم شهرداری ارومیه را آنالیز و از نقاط ضعف این تیم توانستیم به خوبی بازیکنان این تیم را کنترل کنیم، اظهار کرد: تیم ارومیه از نیم فصل دوم با وجود اینکه بازیکنان جوانی را دراختیار دارد، عملکرد قابل قبولی برابر برخی تیم‌ها به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم لبنیات هرازآمل با اشاره به اینکه، تیمش دراین بازی نمایش قابل قبول و با کیفیت بالایی به نمایش گذاشته بود، اضافه کرد: امیدوارم این روند خوبی را که بازیکنان تیم هراز مقابل شهرداری ارومیه به نمایش گذاشتند در بازی هفته‌های بعدی نیز ادامه پیدا کند.

عطایی یادآور شد: خوشحالم در هرصورت در روزی که تماشاگران آملی استقبال خوبی ازاین مسابقه داشتند، پیروز میدان شدیم و به وضعیت خودمان بهبود بخشیدیم.

وی همچنین به بازی هفته بیست‌وسوم تیمش برابر تیم پاس گرگان اشاره کرد و گفت: تیم پاس در این فصل برابر تیم‌های مدعی عملکرد بسیارخوبی داشته و حتی توانسته پیروزی هم کسب کند.

عطایی افزود: قطعا بازی سخت و دشواری خواهد بود ضمن آنکه در هفته‌های پایانی مرحله برگشت همه تیم‌ها برای قرارگرفتن در بالای جدول به دنبال کسب پیروزی و بهترین عملکرد پیش از بازی‌های مرحله حذفی هستند.

وی با ابراز امیدواری کرد: بازی برابر تیم گرگان، به گونه پیش برود که خواست بازیکنان و کادر فنی تیم لبنیات هرازآمل هست و نشود به سمت و سویی که تیم ما برخلاف بازی رفت، غافلگیر شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، تیم لبنیات هرازآمل در هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر با نتیجه ۳ بر صفر مهمانش تیم شهرداری ارومیه را شکست داد.

شاگردان بهروزعطایی با این پیروزی با ۴۹ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی ۱۴ تیمی این مسابقات باقی ماندند.

انتهای پیام