عمومی

اهمیت تمامیت ارضی و امنیت ملی

شکی نیست که ایمنی حرف اول را می زند و باید به پلیس هر کشوری احترام و احترام گذاشت، اما آیا می توانید قسم بخورید که همه نیروهای پلیس بی گناه هستند و برخی از آنها تخلفی مرتکب نشده اند و اینکه; همه آنها طبق قانون و اخلاق عمل می کنند. خوب چه اشکالی دارد، اگر اشتباهی رخ داد سریعا برای حفظ حیثیت دیگران اقدامات لازم را انجام دهید یا حتی پلیس از قبل اعلام کند، اگر اشتباهی رخ داده پیشاپیش عذرخواهی می کنیم. چنین اقدامی نه تنها از شأن پلیس می کاهد، بلکه احترام آنها را در نظر همگان افزایش می دهد.

نه به این دلیل که گفته می شد بسیاری از سازمان ها مسئول حفظ عفاف و حجاب هستند، چرا وزارت کشور و نیروی انتظامی به صورت یک جانبه و نادیده گرفتن مسئولیت سایر نهادها عمل می کنند.

درگذشت خانم مهسا امینی دردناک بود، اما مرگ بسیاری از مردم، به خصوص کشته شدن نیروی انتظامی و یا جوانان عزیز سپاه و بسیج نه. خون های به ناحق ریخته شده برای همه عزیز است، اما مهمتر از آن سوء استفاده از این موارد است. اینکه خانم مهسا امینی تاثیری ندیدند سوالی است که نتیجه آن مشخص خواهد شد. اما آیا برخورد تندی صورت نگرفت که باعث آسیب روحی او شود و اگر هم بوده از نظر اخلاقی و راهنمایی مشکلی ندارد؟

می توان گفت بی احترامی به خانم مهسا امینی چیزی در مقابل این هرج و مرج نیست، پاسخ این است که اگر زودتر متوقف می شد، شاید حوادث زیر رخ نمی داد و هیچ یا کمتر مدرکی علیه مخالفان و معترضان وجود داشت.

منبع ممکن است با بیل چو پر شده باشد، اما به پیل منتقل نشده باشد

ما دیر تصمیم می گیریم. شکی نیست که دشمن بیرونی منتظر فرصت است و از هیچ اقدامی دست بر نمی دارد، اما باید هوشیار و مودب باشیم تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری کنیم و از همه مهمتر بر قضاوت متن مردم خود اصرار داشته باشیم.

در عین حال، بسیاری از افراد از موقعیت‌ها سوء استفاده می‌کنند و گاهی دعوا می‌کنند و نمی‌خواهند آتش بزنند یا حساب‌های شخصی و گروهی را تسویه کنند، در حالی که می‌دانند چه کسی از نتیجه آن سود می‌برد. همه رسانه های بیگانه نفرت خود را از جمهوری اسلامی نشان می دهند و دندان به هم می سایند تا کشور را به آشوب بکشانند.

چه کسی دشمنی های خانوادگی خود را به همسایه می آورد و به دیگران اجازه دخالت می دهد و چه کشوری، بدون کودتا، درگیری های داخلی خود را با کمک نیروهای دیگر حل می کند؟ اگر ایراداتی وجود دارد که وجود دارد، باید آنها را در داخل و با کمک حل کنیم. آیا می توان در یک محیط امن صحبت کرد یا در یک محیط خصمانه پر از احساسات داغ؟

داستان دو زن را شنیده اید که بر سر فرزندی با هم نزاع کردند و به شفاعت علی علیه السلام رفتند و هیچ کدام موفق نشدند. حضرت باید می فرمود: باشه بچه را دو نیم می کنم تا هر کدام سهم خودش را بگیرد. او که یک مادر واقعی بود، گفت که من از حق خود گذشتم و متوجه شدم که او دوست واقعی کودک است.

حالا اگر وطن تکه تکه شود چه کسی جز دشمنان ایران خوشحال خواهد شد؟ اگر در معترضان وطن پرستی باشد نه در اغتشاشگران و آنها به کشورشان عشق می ورزند، خوب می دانند که نباید کاری که دشمن را پسندیده انجام دهند و آنهایی که نخبه هستند باید بگویند اگر اعتراضی داریم، خودمان را حل می کنیم و اجازه نمی دهیم دشمن به ما حمله کند.

دو چیز وجود دارد که بخشی از ذهن است: بستن دهان هنگام صحبت کردن و صحبت کردن در هنگام سکوت.

6565