بین الملل

آیا نفتالی بنت به مرگ بی‌خانمان‌ها در خیابان‌های تل آویو اهمیت می‌دهد؟

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه، یکی از رسانه های صهیونیستی در این مطلب نوشت که در روزهای اخیر سه بی خانمان در تل آویو به دلیل ناتوانی مقامات رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت مردم بیچاره فلسطین در طوفان جان خود را از دست دادند. نخست وزیر نفتالی بنت (رژیم) اسرائیل و دیگر مقامات، مانند همیشه، گرسنگان را مقصر خواهند دانست.»

روزنامه هاآرتص روز شنبه گزارش داد که یک مرد بی خانمان 57 ساله اهل اتحاد جماهیر شوروی سابق در 18 دسامبر در نیمکتی در جنوب تل آویو در وضعیت وخیمی پیدا شد. آمبولانس در بیانیه ای اعلام کرد که پدر سه فرزند حدود 20 سال است که با خانواده خود در تماس نبوده است.

این مرد بیهوش روی نیمکت خیابان دراز کشیده بود و لباس هایش در 24 ساعت گذشته پس از باران شدید خیس شده بود، او به بیمارستانی در تل آویو منتقل شد و کارکنان بیمارستان گفتند که او درگذشته است. تنها پس از مرگ او بود که این موضوع برای مردم مشخص شد که شهرداری تل آویو تلاش کرد تا یک سرپناه اضطراری فرسوده برای ساکنان بی خانمان ما ایجاد کند.

روز چهارشنبه پس از پیدا شدن جسد دو مرد بی خانمان دیگر در باتیام، منطقه ای که برای بی خانمان ها سرپناهی ندارد، تعداد کشته ها به سه نفر افزایش یافت. بعدازظهر امدادگران با جسد مردی حدودا 60 ساله در گاراژ پارکینگ مرکز خرید بدون شناسنامه، یک آپارتمان پیدا شد.

به گفته آرتس، در فلسطین اشغالی بی خانمان ها مورد خشونت قرار می گیرند، جامعه آنها را ترک می کند، آنها را از عرصه عمومی بیرون می کند و آنها را برهم زننده نظم عمومی می خواند.

مرگ دلخراش سه نفر در روزهای اخیر بخشی از آمار تلخی است که برای مردم قابل مشاهده نیست. جسد یک مرد بی خانمان ۶۹ ساله در دی ماه پیدا شد. در شب سرد ژانویه 2019، جسد یک مرد بی خانمان 50 ساله در پله های یک ساختمان مسکونی در نتانیا پیدا شد. جسد یک مرد 40 ساله در ژانویه 2016 در بیت لحم پیدا شد. در فوریه 2008، جسد یک زن گرسنه که بر اثر سرماخوردگی مرده بود در بلوار بن گوریون در تل آویو پیدا شد.

در این گزارش آمده است: “پوشش رسانه ای برای کسانی که سقف ندارند باید به طور اساسی تغییر کند. مقامات دولت نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل نباید اجازه داشته باشند که از مسئولیت فرار کنند. راه حل های محترمانه و بلندمدت باید برای آنها پیدا شود.” شما. هیچ کس تصمیم نمی گیرد که روی نیمکت یخ بزند تا بمیرد، هیچ کس لیاقت چنین مرگی را ندارد.

انتهای پیام/.



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید