ورزشی

اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین قبل از دیدار برابر ایران

 اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین قبل از بازی با ایران

طبق پیام ها شفافدر یکی از حساس ترین دیدارهای مقدماتی جام جهانی ، تیم های ملی فوتبال بحرین و ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک پیروزی قاطع برای ایران به پایان رسید.

روابط سیاسی بین دو کشور ، وقایع دیدارهای قبلی دو تیم باعث حساسیت این بازی شد.

وزیر ورزش و جوانان بحرین شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه قبل از بازی لباس ورزشی به تن داشت و به تیم ملی پیوست. “سربازان ما برای محافظت از مردم یمن در این کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند. وی گفت: “من آن پرچم ها را از شانه کسانی که بلافاصله پس از جنگ بازگشتند ، برداشتم.” من آنها را به شما بازیکنانی می دهم که سرباز هستند. میهن ، من همیشه این پرچم ها را به افرادی می دهم که بدنبال افتخار کشور هستند ، هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور می جنگند ، امروز این پرچم را به شما می دهم. ” “آنها را از 26 دلاوری که بلافاصله پس از جنگ در یمن بازگشتند ، گرفتم. آنها را به شما می دهم.”

پس از اظهارات سیاسی خطاب به بازیکنان وزیر ورزش و جوانان بحرین ، قبل از رویارویی با ایران ، گفته شده است: “این پرچم ها را در اتاق های خود نگه دارید ، هر روز به آنها نگاه کنید. به خود بگویید این فرد بدون هیچ چشم داشتی فقط برای دفاع از دین و اعراب راهی یمن شد.

پس از پایان بازی ، رئیس شورای عالی ورزش جوانان بحرین گفت: “در فوتبال برنده و بازنده وجود دارد.” درست است که ما باختیم ، اما آنچه اخیراً در تیم ملی دیدیم وحدت ملی و حماسه بود ، این نشان می دهد که همه ما برنده هستیم. ما برای این پرچم به وحدت ملی دست یافتیم.

او ادامه داد. “ما وقتی پیروز خواهیم شد خوشحال خواهیم شد ، اگر باختیم با تیم ملی خود خواهیم بود.” ما باید تأکید کنیم که روحیه ما بالا است ، ما در مسیر بهترین هستیم. با وجود این شکست ، باید از تلاش های کادر فنی و بازیکنان قدردانی کرد.