عمومی

افزایش سرعت وزش باد در ۱۶ استان کشور

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
سازمان هواشناسی اعلام کرد که طی 4 روز آینده آسمان صاف ، وزش باد و هوای پایدار در بیشتر مناطق کشور مشاهده می شود. در این دوره ، در بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات مرکزی البرز ، ابر با رعد و برق ، باران پراکنده و وزش باد شدید موقت افزایش می یابد.

امروز (شنبه ، 19 ژوئن) دمای هوا در دریای خزر و در کشورهای ساحلی اردبیل 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. از امروز ، شنبه تا 20 ژوئن ، طوفان های گرد و غبار در خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، کرمان و سیستان بلوچستان و جنوب شرقی ، ریزش گرد و غبار ، به ویژه در منطقه ابول ، طوفان های گرد و غبار دور از انتظار نیست.

در طی امروز امروز (شنبه ، 30 خرداد) سرعت باد در خوزستان ، ایلام ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، جان آنجان ، از ازوین ، همدان ، مرکزی ، اصفهان ، یزد ، کم و جنوب سمنان افزایش می یابد و باعث کاهش کیفیت گرد و غبار می شود نزول کردن. هوا در بعضی مناطق پاک است. امروز ، هفته آینده ، دریای خزر و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

آسمان امروز تهران (شنبه 19 ژوئن) صاف ، در چند ساعت وزش باد با حداکثر دمای 24 کاهش 37 درجه سانتیگراد ، و فردا (یکشنبه ، 30 خرداد) صاف و در بعضی از ساعت ها وزش باد واضح باشد وزش باد با حداقل دمای 25 خواهد بود. حداکثر دما در 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.