عمومی

اصلاح بودجه ۱۴۰۰ بر اساس وسعت شهرستان‌ها انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اصغر خانه: وی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد ، با تأکید بر اینکه استان سمنان در بودجه 1400 از موقعیت خوبی برخوردار نیست ، اعلام کرد: برای تصویب بودجه در قانون بودجه سال آینده.

وی تصریح کرد که توزیع عادلانه بودجه مهمترین خواسته مردم است ، وی تصریح کرد. در صورت تصویب تغییرات قانون بودجه بر اساس اندازه شهرها ، موقعیت استان سمنان به چهار مرحله در جدول بودجه افزایش می یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در جلسه بابیان افزود که توسعه بودجه ها در بودجه سال آینده نادیده گرفته شد. دو هزار میلیارد درام برای اجرای توسعه روستایی ، برنامه های آبرسانی و جوامع روستایی اختصاص یافته است. جاده ها

خانه: وی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی های اصلی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه کاهش فشار اقتصادی بر گروه آسیب پذیر است. 90٪ پیشرفت. ” تصمیم بگیرید موضوع آن در دستور کار است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 15 درصد به بودجه عمرانی اختصاص یافته است ، افزود: تاکنون 11 درصد از این وام تخصیص یافته است و طبق برنامه ششم توسعه 30 درصد باید به بودجه عمرانی اختصاص یابد.