حوادث

اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی از اولویت ماموریت‌های مرزبانی

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی استان در بازدید از مرزبانی گلستان، ظرفیت و آمادگی را دو شاخص مهم کیفیت ماموریت های مرزی دانست.

به گزارش سرگرمی برای همه، سردار حسین ساجدی نیا در بازدید نوروزی از مرزبانان استان گلستان با تبریک فرارسیدن سال نو، سال نو را تبریک گفت. این مرزبانان هستند که شبانه روز از مرزهای این آب و خاک پاسداری می کنند و مطمئناً این سختی ها و تلاش شما در پیشگاه خداوند جایگاه والایی دارد.

وی ظرفیت و آمادگی را دو شاخص مهم کیفیت ماموریت های مرزی برشمرد. با در نظر گرفتن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید نگاهی راهبردی به مسائل مأموریتی داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ماموریت های مرزبانی اشراف اطلاعاتی و افزایش توان عملیاتی است، گفت: در حال حاضر یکی از اولویت های ماموریت های مرزبانی است. »:

سردار ساجدی نیا افزود. اعتماد مردم به پلیس زمانی افزایش می یابد که با رعایت موازین قانونی، با متخلفان برخوردی معتبر، هوشمندانه، آموزش دیده و حمایت و دفاع از مظلوم داشته باشند.

وی از تلاش های شبانه روزی و دستاوردهای ارزشمند مرزبانی گلستان در ارتباط با رشد مثبت مولفه های امنیتی طی یک سال گذشته تقدیر کرد. نگهبان های مرزی. “

معاون نیروی انتظامی با بیان اینکه هر کجا هستیم باید برای حفظ امنیت پایدار تلاش کنیم. «ما انتظار داریم که همه افسران مجری قانون، مرزبانان، کنترل کامل بر حوزه کاری خود داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ساجدی نیا از فرمانده مرزبانی استان گلستان بابت توانمندی های آموزشی و رزمی و عملیاتی مرزبانان قدردانی کرد.

انتهای پیام: