اجتماعی

انجام سالانه ۵ میلیون ماموریت توسط اورژانس در کشور

سرگرمی برای همه/ روزه رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت 24 هزار نفر در این سازمان گفت. وی افزود: سالانه حدود پنج میلیون ماموریت توسط نیروهای اورژانس در نقاط مختلف کشور انجام می شود که 500 هزار مورد آن مربوط به حوادث رانندگی است.

آیت الله سید محمد سعید در دیدار رئیس سازمان اورژانس کشور که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای پیامبر اسلام (ص) در عرصه های مختلف، اظهار داشت: این مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به مقام معظم رهبری رسیده اند. او گفت. خداوند متعال در قرآن کریم از رحمت خود یاد می کند، زیرا این تأثیر برای همه قابل درک است.

وی بابیان اینکه آمبولانس مایه رحمت همه است. چتر آمبولانس باید همه را به یک اندازه پوشش دهد.

نماینده ولی فقیه در ایالت کُم با اشاره به اینکه نیروهای آمبولانس بدون ترس در بین مردم کورونا خدمات ارائه می کنند، نشان از رشادت و ایمان بالای این نیروهاست.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این نشست اظهار داشت: در ایران 50 پایگاه هوایی، دو پایگاه دریایی و 200 سانحه رانندگی وجود دارد.

وی بابیان اینکه 24 هزار نفر در نقاط مختلف کشور به مردم خدمات اورژانسی ارائه می دهند، گفت: این نشان دهنده اعتماد نیروهای اورژانس است.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد. «در شرایطی که بیماران در بدترین شرایط زندگی می‌کنند، خدمات آمبولانس بدون پرداخت هزینه برای بیمار باز است.

وی به هزینه های بالای سانحه هوایی اشاره کرد و گفت. ما سالانه 250 تا 300 میلیارد تومان برای پایگاه های هوایی اضطراری هزینه می کنیم و برای هر ماموریت حدود 100 میلیون تومان برای سانحه هوایی هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها موضوع پیوند قلب از طریق آمبولانس هوایی انجام نمی شود، گفت. سی و پنجمین پیوند قلب دیروز توسط نیروهای آمبولانس انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور از تقدیم 18 شهید به مردم در عرصه مبارزه با کرونا یاد کرد. وی افزود: 10000 خدمه آمبولانس تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند، این آمار نشان می دهد که این افراد تلاش می کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند. هر انتظاری.” در کرونا هستند.

وی بابیان اینکه نیروهای اورژانس سفیران واقعی نظام در بین مردم هستند، تصریح کرد: «خدمت به مردم افتخار ماست، امیدواریم با عنایت امام زمان (عج) بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم. به مردم.”

انتهای پیام: