حوادث

مشکل خاصی در مرزهای شرقی وجود ندارد/ بنادر باید تجمیع شوند

معاون فرمانده مرزبانی NA A یکی از اولویت ها را “رویکرد تعیین کننده قاچاق مواد مخدر” دانست. به

به گزارش سرگرمی برای همه: وی در مراسم تجلیل و معارفه سردار جلال ستاره به فرمانده مرزبانی استان بوشهر ، همزمان با هفته دولت گفت: به

وی حفاظت از منطقه خلیج فارس را یکی از اولویت های کشور دانست. “

وی با اشاره به وضعیت افغانستان ، افزایش مهاجرت افغان ها به کشورهای مختلف ، تصریح کرد. ایران شهروندان افغان تحت درمان هستند.

سردار ستاره گفت. به خواست خدا “:

وی گفت مهاجران افغان که به ایران باز می گردند با نهایت احترام رفتار می شوند و اغلب به سرزمین مادری خود برمی گردند ، و افزود که به طور متوسط ​​روزانه 2000 نفر از ایران دیدن می کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی NAAA با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه مقاومت و شجاعت در کشور از جایگاه قوی برخوردار است ، افزود:

سردار ستاره با اعلام اینکه سرویس گارد مرزی NAAA از هرگونه برنامه ای برای تأمین معیشت مردم ساحلی استقبال می کند ، گفت:

وی با اشاره به فعال شدن تعاونی تعاونی-کشتی سازان ، گفت: به منظور توجه بیشتر به کشتی های سنتی در بنادر ، بخشی از صادرات و واردات کالا باید به تعاونی صاحبان کشتی واگذار شود.

معاون فرمانده مرزبانی NAA تجمیع بنادر را ضروری دانست. خدمات تخلیه برای کشتیها کشتی های تجاری و بارگیری کالا.

وی با تأکید بر حفظ منابع آب در خلیج فارس ، افزایش پروژه های فرهنگ آب را ضروری دانست. کشتی های ماهیگیری باید برای حفظ منابع آب سازماندهی شوند.

در این مراسم از تلاش ها و خدمات سردار “ولی … رضایی نژاد” در زمان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تقدیر شد و سرهنگ “یادا … شرف” به عنوان فرمانده مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام: