استان ها

استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های فرمانداری دناست

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: فرماندار شهرستان دنا جلسه و جذب سرمایه گذار را از اولویت های استان دنا دانست و گفت. “به دلیل پتانسیل سرمایه گذاری ، شهر دنا این فرصت را دارد که در زمینه های مختلف سرمایه گذار جذب کند.

“عبدالحمید پناهین” با تمجید از امام کهگیلویه و اقدامات و سطح فعالیت ستاد اجرایی بویراحمد پس از زلزله سی سخت ، افزود: آنها در كنار مردم ایستادند تا كار امدادرسانی به پایان رسید.
وی فعالیت های صندوق کارآفرینی امید در جذب اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام امام (ره) در دنا را ستود. شهر:
فرماندار شهرستان دنا ذکر کرد. ،
پناهی اشاره کرد که تنش آب در بیش از 40 روستای منطقه دنا و ادامه دارد. در شهر دنا ، با وجود منابع آب کافی ، در تعدادی از روستاها شاهد مشکلاتی هستیم که فرماندار در تلاش برای حل آنها است.

1000: سهمیه، سهم: امکانات: ترکیب بندی: عقل به: شهر: دنا:

کهگیلویه در استان بویراحمد ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، شایان نادر ، فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را در سه زمینه تقویت اقتصاد ، زیرساخت ها و بهداشت ذکر کرد. ، حل مشکلات آنها ، کمک بزرگی در بازگشت آنها به چرخه تولید بود.
وی گفت: حل بخشی از مشکل بزرگترین شرکت تعاونی آب معدنی در شهر سی سخت توسط ستاد اجرایی حضرت امام را از دیگر اقدامات این ستاد دانست. “تزریق 27 میلیارد ریال اشیای ارزان قیمت به تعاونی این مردم.” ، شاهد بازگشت آن به چرخه تولید بوده است. از آینده استفاده خواهد شد
در کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، حمایت از اشتغال خرد در دنا ، گفت: سهمیه در مرحله اول و 500 سهمیه دیگری در مرحله دوم پرداخت می شود.
نادر اشاره کرد. “این سهمیه برای افراد در قسمت مرکزی شهر دنا ، در پاتاوه در نظر گرفته شده است.

ترکیب بندی: جوانان به دنبال کار: راه افتادن اولویت: عکسها: ماست

معاون فرماندار شهرستان دنا “iv ivar Rusta” با اشاره به نگرانی جوانان جویای کار اظهار داشت: “با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ، نرخ بیکاری ، تمایل مردم ، به ویژه جوانان ، برای شروع یک کار ، خود اشتغالی بیشتر نمایان است.” همانطور که همه ما می دانیم ، یکی از پایه های شروع یک تجارت موفق ، تأمین مالی آن است.
وی تأکید کرد. “در عین حال ، بسیاری از افرادی که می خواهند خود اشتغالی داشته باشند ، مشاغل كوچك و مستقلی ایجاد می كنند ، توانایی لازم برای تأمین مالی شخصاً سرمایه گذاری را ندارند ، بدیهی است كه سایر روش های موجود برای تأمین مالی مشاغل خود ، مانند : زیرا آنها از وام و وجوه بانکی استفاده می کنند.
معاون فرماندار شهرستان دنا احتمال پرداخت هزینه های خرد سیستم ها توسط ستاد اجرایی دستور هزارم امام را برای متقاضیان کار در شهرستان دنا دانست و افزود: افراد با توانایی های کوچک و حتی زنان با تجربه در زمینه های مختلف می توانند از این توانایی استفاده کنند. ،
به گزارش سرگرمی برای همه ، جلسه کارگروه شهر دنا به ریاست فرماندار دنا ، توسط مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ره ، معاون فرماندار ستاد اجرایی ، معاون فرماندار ، یک گروهی از مدیران
انتهای پیام: