حوادث

خسارت 4 هزار و 500 میلیارد تومانی سیلاب به کرمان/مشکلات در این مناطق ادامه دارد

سرگرمی برای همه/ کرمان ستاد مدیریت بحران اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده را بررسی کرد.

مصطفی آیت الله موسوی صبح امروز 13 بهمن ماه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: تخمین زده می شود که سیل 19 ژانویه 4500 میلیارد دلار خسارت به زیرساخت ها و کشاورزی این ایالت وارد کرده است.

وی ادامه داد: 38 درصد خسارت سیل مربوط به بخش کشاورزی است. آخرین سیل 1700 میلیارد به بخش کشاورزی و 2800 میلیارد به زیرساخت ها وارد کرد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان یادآور شد: سیل نیمه اول دی ماه 2800 میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد. و برخی از دستگاه های اجرایی در مناطق سیل زده فعالیت می کنند.

او ادامه داد. «به مناطق تحت پوشش باید سهمیه سوخت ویژه داده شود و هزینه آن نیز تأمین شده است.

رودبار جنوب در شرایط اضطراری است

فرماندار رودبار پرورش جنوب نیز در این جلسه گفت. 66 روستا نجات یافته، تمام راه های اصلی، فرعی و روستایی باز شده و مشکل آب اکثر مناطق حل شده است، فقط در برخی نقاط با مشکل مواجه شده ایم. یک کامیون آب در اختیار آن مناطق قرار خواهد گرفت.

وی برآورد اولیه خسارت سیل به این شهرستان را 2 هزار میلیارد تومان اعلام کرد. خوشبختانه از وضعیت اضطراری خارج می شویم.»

فرماندار رودبار جنوب به بیان مشکلات موجود پرداخت و تصریح کرد: مرمت خدمات بهداشتی و درمانی باید هر چه سریعتر انجام شود.
او ادامه داد. وی ادامه داد: پس از وقوع سیل برخی از دام ها به دلیل کمبود خوراک دام تلف می شوند که توجه ویژه به این موضوع را می طلبد.
پرورش گفت. وی ادامه داد: با توجه به اینکه 16 روستا در منطقه تالاب قزموریان در مسیر سیل قرار دارند، زمینی برای سکونت آنها وجود ندارد، بنابراین باید در این منطقه کمپ احداث شود و یا تلاش ما این روستاها را رها نکرده است. غیر مسکونی.” چاه ها و کانال های کشاورزی تخریب شده باید هر چه زودتر بازسازی شوند.

او اضافه کرد. ارتش و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال تعمیر و ساخت سیل گیر در این منطقه هستند.

90 درصد پمپ بنزین های قلعه گنج بدون سوخت هستند

فرماندار شهرستان کالا گنج شهسواری از در حال بازسازی دو پل تخریب شده در محدوده این شهرستان خبر داد. در روستاهای چراغ آباد انجام می شود.

وی در خصوص مشکل سوخت در شهرستان کالای گنج گفت. 90 درصد پمپ بنزین های این شهر سوخت ندارند، این مشکل مربوط به حمل و نقل است.

فرماندار شهرستان قلعه گنج بر حفاری رودخانه خلیل تاکید کرد. هزاران هکتار از مزارع گندم این شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

فرماندار شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه نبود لودر، رانش زمین و تخریب سیل بند را از مشکلات این شهرستان برشمرد.

رو الهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کرمان نیز در این نشست گفت: وی ادامه داد: سه تیپ تعمیرات در منطقه حضور دارند، هفته آینده 500 دستگاه لوازم خانگی، هزار راس دام در منطقه سیلاب توزیع خواهیم کرد. »:

انتهای پیام: