استان ها

تغییر دید مسئولان در نهضت ترجمه تاثیر‌گذار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كودكان اراك ، حسين كلانتاري در مرحله اول مسابقه و پيشرفت برجسته با رويكرد علم و دين دانشگاه آزاد اسلامي استان مركزي برگزار شد. و برخی از اعضای دانشگاه مرکزی دانشگاه در سالن همایش های دانشگاه امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اراک حضور یافتند و گفتند: نگاه کردن و بحث در مورد ماهیت انسانی یکی از جنبه هایی است که در برنامه های رو به رشد دانشگاه مشاهده می شود.

وی اظهار داشت: قدرت جهانی مبتنی بر دو جنبه قدرت نرم و سخت است ؛ به گونه ای که قدرت نرم کشور موضوعی از تفکر اخلاقی و اجتماعی است اما آنچه باید دنبال شود و چه چیزی ممکن است به نتایج تحقیقات وبر در مورد ماهیت انسانی بستگی داشته باشد هنوز مشاهده نمی شود. و در این زمینه باید کارهای بیشتری انجام شود.

مردم به تحقیقات بیشتری نیاز دارند

رئیس جمهوری اسلامی دانشگاه آزاد استان مرکزی با بیان اینکه نیروی انسانی مورد نیاز در اینجا باید برداشته شود ، بررسی و تحقیق شود ، افزود: باید ببینیم که مقامات کشور تغییر می کنند و این نیاز به جهادی ها و گروه های اصلاحات دارد.

کلانتری اظهار داشت: “در این کشور با افراد مشورت گرفته شده است ، اما علل توسعه و پیشرفت هنوز برآورده نشده است و اینجا هم هستند. دانشگاه آزاد اسلامی به این موضوع علاقه مند شده است و می خواهد برنامه های دیگری را در این زمینه تدوین کند.” دویدن

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای انتشارات گسترده ای در زمینه علوم اجتماعی است ، در حالی که همچنین تعدادی جامعه شناس وابسته و خبره و تعداد فزاینده ای از دانشجویان در حوزه علوم انسانی دارد. .

رئیس جمهوری اسلامی دانشگاه آزاد استان مرکزی و شعبه اراک یادآور شد: 10 هزار و 600 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ، بیش از 3 هزار نفر در اینجا مشغول به تحصیل علوم انسانی هستند.

انسان ها سلاح های قدرتمندی هستند

کلانتری با بیان اینکه موضوع بشریت باید به عنوان ابزاری قدرتمند در دست مردم باشد ، افزود: نقشه علمی کشور توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است که نقشه راه جمهوری اسلامی است ، اما باید کار بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین در مورد ارتقاء موضوعات چند بخشی ، استفاده از نتایج جستجو و سرمایه گذاری در افراد به عنوان نیاز جامعه صحبت کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: اهمیت انسان براساس آنچه در بخش دوم انقلاب اسلامی گفت ، بحث ایدئولوژی است ، که بسیار مهم است و دیگری بحث جامعه تفسیر.

انتهای پیام / 4117 /