استان ها

هنر یکی از بهترین ابزارها برای معرفی توانمندی ها و فرصت های جذب سرمایه گذار است

به گزارش سرگرمی برای همه از انزلی ، دکتر سید حجت مهدوی ، معاون وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری ، محمد حسن پور ، مدیر فرهنگی هنری این سازمان ، با همراهی بندرانزلی ، مدیر فرهنگ اسلامی ، فرهاد رحمان زاده ، با یریتاسارد دیدار کردند. آنها در مورد راه های توسعه همکاری های دوجانبه تبادل نظر کردند.
در این دیدار معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تاریخچه فرهنگی و ارتباطی پسر گیلان بویژه مردم انزلی در رابطه با توسعه روابط بین الملل کشورمان که این منطقه را دروازه ورود به فرهنگ می نامد ، اظهار داشت: این همکاری با شهرستان بندرانزلی انجام می شود و فعالان هنری و صنایع از جایگاه ویژه ای در میان آنها برخوردار هستند.
وی تأکید کرد که دولت باید به جامعه هنری توجه کند. “همه هنرمندان تکه هایی از این معما هستند ؛ بر اساس آن ، تفسیر مردم از سینما در مورد مسائل اجتماعی ، فرهنگی و زندگی بر اساس تجربه ارزشمند آنها است ؛ آنها بر تلاش آنها در ساخت فیلم تأثیر می گذارند.” که می تواند یک روش عالی برای بهبود سبک زندگی شما باشد ، بنابراین لذت ببرید و خود را درمان کنید.
معاون وزیر فرهنگ ، امور اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با استقبال از آثار برگزیده انجمن سینمای جوان “بندرانزلی” افزود: “علیرغم این واقعیت که ماهیت مناطق آزاد مشکلات اقتصادی است ، اما استفاده از پتانسیل نیروهای جوان آثار هنری و فرهنگی آنها را در اولویت قرار داده است.
رئیس انجمن فیلم های جوانان انزلی اه اهانی گزارشی از دستاوردهای ملی و بین المللی فیلمسازان ارکستر انزلی در زمینه های مختلف فیلم های کوتاه کوتاه ارائه داد که به این واقعیت کمک کرد که این مجموعه بالاترین سطح جوایز جشنواره را دارد. برای همکاری ، ما خود را بعنوان قدرتمندترین و بزرگترین بنگاه اقتصادی در شمال کشور معرفی می کنیم که این فرصت را دارد که بر روابط خارجی کشورمان تأثیر بگذارد ، زیرا هنر یکی از بهترین ابزارها برای سرمایه گذاری توانایی ها و فرصت های جذب سرمایه گذاران است.
در این جلسه اعضای انجمن سینمای جوان شهرستان و مدرسین با دیدن آثار برگزیده فیلمسازان بندرانزلی ، نگرانی ها و زمینه های همکاری دو جانبه را بیان کردند.

46: