استان ها

استادان انقلابی پرچمدار جهاد تبیین باشند

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از مشهد، محمدرضا مردانی در هشتمین مجمع ملی روسای کانون ها. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت «جهاد تبیان» دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: «حوزه جهاد تبیان بسیار گسترده است، به روی همه باز است، اما اساتید انقلابی که بصیرت، دانش و تجربه دارند، باید باشند. پیشرو و پیشگام در عرصه جهاد تبیان.» بودن.

وی ادامه داد: یکی از اساسی ترین مطالبات برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، اعتماد به نفس نخبگان مردم است. می تواند «جهاد است.

رئیس سازمان بسیج اساتید اعلام کرد. تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبین به ویژه در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش که فرمودند جهاد تبین یک مسئولیت مستقیم است.

مردانی جهاد تبیین را یکی از اصول شکل گیری و تداوم یک جریان پویا و اصیل شیعی دانست. اگر حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد (ع. حادثه کربلا احتمالاً و محدود بماند.

وی با بیان اینکه صحبت از جهاد، تبیین، آمادگی ها، جنبه ها و حوزه ها موضوع مفصلی برای حضور اساتید در عرصه جهاد است، برای رسیدن به این مهم از اهداف میان مدت و بلند مدت دشمن پیشنهاد کرد. جنگ تاریخ بسیار مهم است، دشمن در ایران تلاش های سیاسی گسترده ای انجام می دهد، روحیه مردم را تخریب می کند، نخبگان علیه غرب، تضعیف روحیه کار، نوآوری، نابودی اقتصاد کشور، حذف ایران به عنوان یک کشور است. کشور. رقیب تمدن

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: اساتید دانشگاه می توانند نقش مثبت اساتید انقلابی را در تحولات علمی، سیاسی و اجتماعی تاریخ انقلاب اسلامی برای همگان تبیین کنند.

ضرورت تبیین پیشرفت استثنایی ایران در توسعه عدالت

مردانی توضیح داد. حضور در نهضت علمی-پژوهشی، نزدیک شدن به اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی با تحولات اقتصادی و اجتماعی، حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، بررسی نقش ابزارها و فناوری های نوین در میدان های نبرد شناختی؛ کاهش دستاوردها. گفتمان شهرت «نگاه به درون»، در مقابل گفتمان سازش «نگاه به بیرون»، اقدام دیگری است. که استادان انقلابی می توانند در آن نقش داشته باشند.

تبیین پیشرفت‌های بی‌نظیر ایران در توسعه عدالت، ارتقای سلامت، انعکاس پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علمی و نظامی و همچنین ارتقای استانداردهای نمایش و مدیریت توانمندی‌های حکمرانی و حکمرانی خوب کشور. ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور از دیگر عرصه های حضور اساتید و فعالیت در عرصه جهاد است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه امروز دشمنان میهن اسلامی از روی عجز و ناتوانی از سلاح های کثیف در برابر مبانی عقیدتی جمهوری اسلامی استفاده می کنند، گفت: همان گونه که در ضعیف ترین فیلم همین جشنواره انجام داد. از دید تماشاگران سکولار و سکولار تلویزیون همان جشنواره! در این میان بین انتخاب بینندگان عادی جشنواره، انتخاب داوران جشنواره، مسئولان تفاوت فاحشی وجود دارد.

مردانی تاکید کرد. این تفاوت به این دلیل است که تماشاگران عادی به فیلم به عنوان یک فیلم نگاه می کردند، اما نظر مسئولان جشنواره ابزار جنگ شناختی – داخلی بود.

او توضیح داد. «مسئله بسیج اساتید در عرصه جهاد به عنوان حرکتی که صاحب نظران بسیاری در عرصه های علمی، رسانه ای و هنری و میزان استعداد، تخصص، دغدغه و دغدغه دارد، بسیار جدی است. از مسئولان انتظار می رود.» زمینه سازی برای ورود استادان انقلابی به عرصه های مورد نیاز جمهوری اسلامی از جمله جهاد.

انتهای پیام/4078/