استان ها

ارتقای کیفیت دانشگاه با اجرای دستورالعمل‌ها و ارزشیابی دقیق امکان‌‌پذیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس ، محسن مرادین در دیدار با مسئولان ، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس اظهار داشت. دستور کار شامل اجرای دقیق دستورالعمل ها ، نظارت بر شکایات و انتقادات دانشگاهیان ، ارزیابی و کارهای دفتری به عنوان راهی برای دستیابی به بهبود کیفیت است.

وی با تأکید بر حرکت مراکز زیرمجموعه های دانشگاه بر اساس دستورالعمل های سازمان مرکزی دانشگاه او بر اساس آیین نامه اجرایی ، افزود: امتحانات آنلاین ترم آخر توسط مدرسین از طریق برنامه های موجود در سیستم و دانشجویان ارزیابی می شود و نظارت می شود ، رهبران گروه سایر عوامل دخیل در زمینه آموزش را بر عهده دارند.

مدیر کل نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و شکایات منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد. عدم حضور استادان و دانشجویان دروس جبران خسارت از طریق مدیریت کلاس از دیگر برنامه های این گروه مشاهده در دانشگاه است.

https://fun4all.ir/wp-content/uploads/2020/12/637446924352703412_md.jpg

مرادی گفت.

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری و احترام به همه دانشگاهیان اعمال می شود و امیدواریم همه پاسخ به موقع دانشگاه را بدهند ، وی از دانشگاهیان خواست تا تلاش خود را برای حفظ اخلاق اسلامی ، معالجه دانشجویان و حفظ شأن و منزلت دانشگاه مضاعف کنند. اجازه دهید ما را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه همراهی کنیم.

مدیر کل نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و شکایات منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد با تلاش مشترک و دلسوزی همه دانشگاهیان بتوانیم کوشا ، وفادار به اهداف دانشگاه ، دانشگاهیان و در خدمت به مردم باشیم.

https://fun4all.ir/wp-content/uploads/2020/12/637446925859648525_md.jpg

مرادی گفت. ،

یادآوری کرد. راه سردار شهید سلیمانی همیشه در قلب و ذهن هر ایرانی مطرح است و همه ما باید در خدمت این عنکبوت بزرگ انقلاب ، اسلام باشیم.

انتهای پیام / 4121/4062 /