ورزشی

اتحاد خبرنگاران شیرازی، الگویی برای اهالی رسانه

سرگرمی برای همه/ فارس سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری که اتفاقا یکی از مربیان صاحب نام فوتبال ایران است، سه شنبه گذشته با رفتاری غیرمنتظره به خبرنگاران شیرازی احترامی نکرد، در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد. ورزش شیراز. خبرنگاران عصر چهارشنبه گذشته با خروج از سالن کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی از این مربی نارضایتی خود را از رفتار او تجلیل کردند. اقدامی که می تواند گامی در جهت جایگاه و منزلت رسانه توسط تیم های لیگ برتری باشد.

سرمربی “رفسنجان” شیراز روز قبل از بازی با “فجرسپاسی” به نشست خبری پیش از بازی که در تمام لیگ های حرفه ای جهان پخش شده بود بی اعتنا بود. به همین دلیل خبرنگاران شیرازی با اقدامی توافقی تصمیم گرفتند نشست خبری پس از مربیگری را تحریم کنند که بی سابقه بود.

رفتار خبرنگاران شیراز یادآور این بود که جایگاه افراد، برتری آنها را بر یکدیگر تعیین نمی کند. همانطور که وظیفه یک فرد آموزش است، انجام وظایف خود بر اساس اصول تعیین شده، خبرنگاران نیز باید بتوانند وظایف خود را آنطور که می خواهند انجام دهند. محمد ربیع کار خبرنگاران را مختل کرد، وقت آنها را با رفتار خود تلف کرد، بنابراین خبرنگاران شیراز کمترین حق را داشتند که گلایه خود را به او و هواداران فوتبال ابراز کنند، با کمال احترام و با سلام و توضیحات انجام شد. به او.

متأسفانه احترام خبرنگاران در فوتبال ایران آنطور که باید حفظ نشده است و شاید باید در این زمینه بازنگری شود. همانطور که گفته شد خبرنگاران باید بتوانند بر اساس کار و مسئولیت خود با بهترین شرایط و با بهترین شرایط کار خود را انجام دهند اما چه شرایطی برای آنها مساعد است و چقدر نگرش حرفه ای از سوی هواداران فوتبال به آنها نشان داده می شود. ? بودن؟

بارها دیده ایم که در برنامه های ورزشی، مربیان و بازیکنان با لحنی ناخوشایند در برابر سوالات خبرنگاران صحبت می کنند، اما آیا کسی به حق این برخوردها فکر کرده است؟ همه اهالی فوتبال موظف به پاسخگویی به رسانه ها در هر جهت هستند و برخورد بی احترامی آنها باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد. اتفاقی که تاکنون کمتر شاهد آن بوده ایم، اما حرکت خبرنگاران شیراز می تواند سرمشقی برای سایر اصحاب رسانه شود. تلاش برای اعمال حق برای جلوگیری از تداوم رفتار غیر محترمانه بازیکنان نسبت به رسانه ها.

محمد ربیع که از برخورد بی سابقه خبرنگاران شیراز شوکه شده بود، با صدور بیانیه ای این اقدام رسانه ها را تایید کرد. او گفت. ما قبلاً دیدیم که مربیان در سالن حضور نداشتند اما هیچکس جلوی چشم آنها چنین اقدامی نکرد.

سرمربی “مس” ناخواسته اشاره می کند که بی تفاوتی رسانه ها نسبت به چنین برخورد غیر محترمانه ای باعث تداوم و تکرار این رفتار شده است. اما احتمالا این آخرین باری است که او اینگونه رفتار می کند.

رسانه ای شدن حرکت خبرنگاران شیراز در برنامه های معروف فوتبال نیز نقطه عطفی برای همه فوتبالدوستان بود. آنها باید بپذیرند که اگر فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند، مانند بقیه دنیا باید به “احترام به مردم” و در نتیجه رسانه‌ها به عنوان تنها پل ارتباطی بین این دو پاسخ دهند. از سوی دیگر، همبستگی خبرنگاران شیراز در این موضوع، ترک نکردن یکدیگر – نکته اطمینان‌بخشی بود که تا به حال ندیده‌ایم، می‌تواند گام بزرگی در جهت ارتقای کیفیت کار این قشر فرهیخته و سالم باشد. کشور. فوتبال ..

انتهای پیام: