فرهنگ و هنر

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» برگزار می‌شود

با حضور وزیر فرهنگ و رهبری و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بزرگداشت «هفته محقق و پژوهشگر» (7 آذرماه) برگزار می‌شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، مراسم بزرگداشت «هفته پژوهش و پژوهشگر» با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی دیگر برگزار می شود. اندیشمندان و محققان بین المللی

در مراسم افتتاحیه ویرایش های جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه روابط بین الملل فرهنگی، از پژوهشگران و آثار برگزیده آنان و همچنین از خانواده شهدای والامقام در عرصه علمی و فرهنگی در این مراسم تجلیل خواهد شد. .

این مقالات پژوهشی به مطالعات منطقه‌ای، گزارش‌های فرهنگی بین‌المللی، شناخت و معرفی کشورها از منظر فرهنگی و اجتماعی و نیز موضوعات تخصصی مانند تصوف، ادبیات، دیپلماسی دیجیتال، تنوع مذهبی، مطالعات تمدنی و مفاهیم ارتباطی می‌پردازد.

انتشار مجموعه آثار علمی و فرهنگی در حوزه روابط فرهنگی بین الملل توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، بخشی از اهداف ترویج و شناسایی این سازمان است. و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نتیجه رصد و رصد فضای فرهنگی بین المللی.

بر اساس این خبر، بزرگداشت «هفته پژوهش و پژوهشگر» روز دوشنبه (7 آذرماه) ساعت 10 صبح در محل حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام