عمومی

آثار این هنرمندان به مشارکت مردم در مبارزه با تاج منجر شده است – خبرگزاری آنلاین | ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر افراسیابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز عکاسی جزء لاینفک زندگی مردم است و بخش مهمی از رسانه است.

وی با اظهارنظر درباره تأثیر تصویر بر سایر سازهای سینمایی ، گفت: عکاسی زبانی جهانی است که محدود به نژاد ، قومیت یا فرهنگ نیست.

این هنرمند افزود: “عکاسان چشم افراد بیدار هستند که به واسطه آثارشان قادر به نقاشی قسمت های پنهان افراد هستند.”

افراسیابی با اشاره به نقش فناوری و رسانه در گسترش آگاهی عمومی و پرداختن به مشکلات مهم نژادی ، گفت: روزنامه نگاران در جنبه های مختلفی مانند زندگی ، فرهنگ و جامعه نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی تأکید کرد: در این روش خلاقیت یکی از مهمترین جنبه های رسانه است که علاوه بر آگاهی و تدریس ، می تواند با ارائه یک رابط کاربری مثبت ، دنیای طبیعی را مجسم کند.

قاضی ارشد جشنواره مدافعان ملی اضافه می کند: “به عنوان مثال امروزه عکاسی به عنوان یکی از پیشرفته ترین ابزارها نقش مهمی در زمینه آموزش محیط زیست و در بخشی از آن در حمایت از کارکنان نمایش نمایش کادر پزشکی در برابر ویروس داشته است.” ترکیبی از هر دو کرونا بمان

افرابیابی افزود: به نوعی کار هنرمندان در تعریف کار ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باعث بهبود چشم و ذهن مردم شده و باعث افزایش مشارکت عمومی در مبارزه با ویروس شده است.

وی گفت: “این روزها.” زمان چاپ عکس لباس های محافظ برای پزشکان و پرستاران یا شلاق ها به جای ماسک و سد آنها علاوه بر توضیح تلاش های روزانه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، آنها سهم بسزایی در مخاطبان و حمایت روز افزون آنها از اتحاد ملی مبارزه با ویروس داشته اند. کرونا سازگاری

این هنرمند می گوید: “بسته به آنچه گفته شد ، عکاسی می تواند در همه مراحل تغییر کند و تغییر کند.”

افرابیابی ادامه داد: امروز با همت بزرگان و مددکاران مراقبت های بهداشتی و همچنین مشارکت و حمایت از جامعه و به ویژه ظهور هنر ، وقف و اتحادیه ملی برای مبارزه با ویروس کشنده. کرونا ایجاد شده

وی سپس درباره اهداف جشنواره ملی مدافعان عکس سلامت توضیح داد: “این جشنواره علاوه بر تعریف زبان حال ، به شکل گیری و ارتقاء معماری ملت در زمینه سلامت کمک می کند.”