پایه پرچم ایستاده

پایه پرچم همواره از لوله های فلزی با قطر بین 6-15 سانتیمترساخته می شود. انتخاب قطر با توجه به موقعیت جغرافیایی، محل نصب، ارتفاع پایه و همچنین شدت وزش باد در مناطق مختلف، متغییر خواهد بود. باید دارای ظاهری مناسب و با محیط شهری سازگار باشد، و به نحوی ساخته شود که مونتاژ آن سریع و راحت انجام پذیرد و بتوان به راحتی آن را حمل کرد. در شکل زیر، نمونه ای از میله پرچم نشان داده شده که در کارگاه تولید شده است. این پایه ها دکل پرچم یا برج پرچم نیز نامیده می شوند که به عنوان یکی از المان های شکیل در زیباسازی شهر شناخته می شوند. در ورودی هر شهر به نسبت موقعیت اجتماعی یا آب و هوایی آن شهر از پایه پرچم خیابانی استفاده می شود. این دکل ها عموما با قطر 6 تا 15 سانتی متر ساخته می شوند.

پایه پرچم خیابانی

این پایه ها باید مطابق با شرایط جغرافیایی محل زندگی شما ساخته شوند. انواع مختلف این پایه پرچم ها در دو نوع لوله ای و چندوجهی تولید و در بازار عرضه می شوند. از این پایه پرچم ها برای برافراشتن پرچم هر منطقه، کشور و هرآنچه در غالب پرچم نشان دهنده باورهای آن افراد منطقه و مردم می شود. به محض ورود به هر شهر می توانید پایه پرچم های بلندی را ببینید که با پرچم خاصی که بر روی آن ها نصب شده است چشم نوازی می کنند. این پرچم ها باید بر اساس استاندارد های بین المللی شاخته شوند. این پایه ها در اشکال مختلفی ساخته می شوند .

دکل پرچم، یکی از عناصر زیبایی‌دهنده شهرها و فضاهای عمومی است و در تهران نیز به عنوان عنصری اساسی در تزئین میدان‌ها، پارک‌ها، و محدوده‌های عمومی دیگر به چشم می‌خورد. این دکل‌ها علاوه بر ایفای نقش تزئینی، پرچم‌ها را به ارتفاعات مختلفی از زمین می‌اندازند و به این ترتیب، علامتی از افتخار و وحدت در فضاهای شهری ایجاد می‌کنند. دکل پرچم در تهران با طراحی‌های متنوع و هنری، جذابیت بصری خاصی به منظر شهر اضافه می‌کند. این دکل‌ها همچنین نشانگر نقاط مهم و مرجعی در شهر می‌باشند و گاهی به عنوان نمادهای فرهنگی و تاریخی نیز به کار می‌روند. به عنوان نماینده‌ای از افتخار و هویت ملی، دکل پرچم در تهران به عنوان یک عنصر اجتماعی و فرهنگی مهم تلقی می‌شود.

که در هر نوع به میزان کارایی و یا مدت زمانی که برای ساخت آن ها صرف شده و همچنین مدل های پرچم های مختلف در ابعاد و نوع پارچه های متفاوتی تولید می شوند که قیمت نهایی با توجه به همین فاکتورها مشخص می شوند. بنابراین اگر پایه پرچمی با قیمت پایین دیدید نشان از مناسب بودن قیمت آن نیست و نشان از پایین بودن کیفیم متریال استفاده شده در ساخت آن است. برای ساخت این پایه پرچم ها همچون سازه های برج نوری و پایه چراغ روشنایی از ورق های فولاد در ضخامت های مختلف تولید می شوند. و در فرایند گالوانیزه پوشش داده می شوند. این فرایند نوعی پوشش ایجاد می کند که به واسطه این پوشش فلزات در برابر تابش نور آفتاب و سایر شرایط جوی از امنیت برخوردار می شوند.

انواع پایه پرچم

جنس معمولاً از فولاد می باشد که سطح آن رنگ آمیزی شده یا از جنس گالوانیزه است؛ زیرا در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله محیط هایی با وزش باد شدید که در معرض باران های اسیدی و تابش نور خورشید هستند، به میله هایی نیاز داریم که دارای استحکام کافی باشند. می تواند از جنس چوب یا مواد پلاستیکی باشد که در محیط هایی کاربرد دارد که نیاز به استحکام بالا ندارد یا برای پرچم هایی است که ثابت نمی باشند. در شکل زیر، نمونه ای از پایه پرچم از جنس گالوانیزه نمایش داده شده است که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است.

اندازه های پایه پرچم

پایه پرچم با ارتفاع های متفاوت ساخته می شوند. به طور کلی، ارتفاع آن ها از 6 الی 15 متر متغیر است. پایه پرچم از لوله های گازی با قطر متفاوت و در محدوده ی 2 تا 5 اینج ساخته می شوند، و برای کاهش وزن و صرفه جویی در هزینه، آن ها را به صورت تلسکوپی می سازند. (متصل کردن لوله ها با قطر متغیر که با افزایش ارتفاع قطر لوله استفاده شده کاهش می یابد.) با استفاده از محاسبات مهندسی اندازه ها را انتخاب می کنند، که می توان با استفاده از رنگ اپوکسی نقره ای سطوح این میله ها را رنگ آمیزی کرد؛ زیرا جلوه مناسب دارد و برای محیط های شهری مناسب است. با قرار دادن دو قرقره در قسمت ابتدایی و انتهایی پایه پرچم و سیم بکسل، می توان پرچم را به بالا میله هدایت کرد. در بسیاری از نقاط ایران حتی در روستا ها پرچم وجود دارد، که نماد آن منطقه یا مراسم ملی یا مذهبی می باشد.

برای ساخت پایه پرچم، بعد از انجام برشکاری هایی مورد نیاز می توان با استفاده از جوشکاری آرگون یا جوشکاری co2 سایر قطعات را به هم متصل کرد. در شکل زیر نمونه ای از دستگاه جوشکاری ارائه شده است که استفاده از این دستگاه سبب افزایش دقت و کیفیت محصول تولید شده می شود. پایه پرچم را بر روی پایه نگهدارنده آن می توان جوش داد یا با پیچ اتصال را انجام داد (پیچ های مورد استفاده می توانند از 25 تا 80 سانتی متر باشند، که بستگی به ارتفاع و وزن میله دارد) پایه پرچم را در یک کانالی قرار می دهند که با بتون و آرماتور ساخته شده است تا استحکام کافی را داشته باشد و در شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار تغییر شکل یا سقوط نشود. عیار بتون استفاده شده برای پایه پرچم، 350 می باشد تا استحکام کافی را داشته باشد.

قیمت پایه پرچم

به طور کلی پایه پرچم با سطح مقطح هندسی (چند ضلعی) یا دایره ای ساخته می شوند، که بسته به محیط و هدف مورد نظر می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال: برای پرچم کشور می توان از میله های دایره ای استفاده کرد، در حالی که برای دکل های فیبر نوری از لوله های با سطح مقطع هندسی استفاده می کنند. به طور کلی عوامل تأثیر گذار بر قیمت پرچم شامل: ضخامت ورق و لوله استفاده شده در پایه، ارتفاع پایه پرچم، نوع پوشش لوله (گالوانیزه یا رنگ آمیزی شده)، وزن پایه، نحوه اتصالات، قرقره و سیم بکسل و تعداد ساخته شده می باشد.

شرکت احداث گستر نیروی پارس، تولید کننده انواع پایه پرچم و دکل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات می توانید از سایت این شرکت دیدن نمایید. پرچم های تشریفاتی را برای مراسم های تشریفاتی استفاده می کنند به دلیل اینکه این گونه پرچم ها در مراسم های خاص استفاده می شوند پایه هایی که برای آن ها استفاده می شود نیز باید شکیل و خاص باشد. از همین رو طراحی که برای پرچم های تشریفاتی و همچنین پایه پرچم تشریفاتی ایجاد می شود باید بسیار خاص و شکیل باشد. پایه پرچم تشریفات باید از متریال چدن و فولاد سنگین و استیل باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آبکاری و قلمکاری ساخته شود.

انواع پایه های پرچم تشریفات

✔ پایه خورشیدی

✔ پایه پنجه شیری

✔ پایه تخت استیل

✔ پایه بادبانی در دو نوع ( ۱. تخت فولادی ، ۲. منبع آبی)

نمونه پایه پرچم های تشریفات

پایه پرچم تشریفات استیل گرد طلایی و نقره ای

پایه پرچم تشریفات پنجه شیری طلایی

پایه پرچم تشریفات خورشید طلایی

مراحل تولید پایه پرچم تشریفاتی

اولین مرحله در تولید اندازه گیری و سایز مورد نظر پایه می باشد در مرحله بعدی باید ورقه ای که برای پایه مناسب می باشد انتخاب شود سپس بعد از برش زدن ورقه و عملیلت جوش کاری قطعاتی از قبیل موتور و گیربکس و سیم بکسل را بر روی میله یا همان ایه پرچم مونتاژ می کند، در آخر نیز نصاب این پایه را نصب می کند.

کاربرد پایه پرچم تشریفات

جهت نصب پرچم تشریفات در اتاق مدیران،کارکنان و همچنین مراسم های خاص تشریفاتی بسیار کاربردی می باشد. پایه پرچم از دو بخش پایه و میله تشکیل شده است که جنس پایه از چدن و آلومینیوم می باشد و در اشکال پنجه شیری و خورشیدی ساخته ی شود. آبکاری میله ها با رنگ های زرد ، طلایی و کرم موجب زیبایی پایه ها می شود میله نیز بعد از آبکاری به صورت استیل و بر روی پایه نصب می شود، ارتفاع میله را می توان تغییر داد قابل تنظیم می باشد این مسئله کمک می کند تا ارتفاع پرچم را نسبت به سطح زمین کم یا زیاد کنیم.

دکلهای مخابراتی خودایستا نقش بسیار مهمی در زیرساخت ارتباطات و انتقال اطلاعات دارند. این دستگاه‌ها به عنوان نقطه‌های اصلی در شبکه‌های ارتباطات مخابراتی عمل می‌کنند و به ارتفاعات مختلفی نصب می‌شوند تا ارتباطات بی‌سیم و سیمی را امکان‌پذیر سازند. دکلهای مخابراتی خودایستا از جنس‌ها و مواد متنوعی ساخته می‌شوند تا با شرایط جوی مختلف و محیط‌های مختلف سازگاری داشته باشند. این دکلها اغلب با سیستمهای خودایستا و انرژی‌های تجدیدپذیر مانند پنل‌های خورشیدی و توربین‌های بادی تجهیز شده‌اند تا به طور پایدار در زمانهای بیرون از شبکه برق نیز عمل کنند. به کمک دکلهای مخابراتی خودایستا، امکان انتقال اطلاعات در مناطقی با زیرساخت‌های برق و ارتباطات ضعیف یا ناپایدار بهبود یافته و ارتباطات مؤثر و پایدار به افراد و سازمان‌ها فراهم می‌شود.

 تولید و فروش انواع پایه پرچم

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان جهت سفارش یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید پایه خورشیدی پرچم تشریفات مشخصات پایه پرچم خورشیدی تشریفات عبارتند از:

✔ جنس پایه: آلیاژ چدن

✔ جنس میله: فلزی

✔ رنگ پایه: سفید

✔ رنگ میله: نقره ای/ طلایی

✔ ابعاد پایه: قطر کفی بین 17 تا 19 سانتی‌متر

✔ ابعاد میله: ارتفاع میله از 130 تا 230 سانتی‌متر

✔ نحوه اتصال: پیچ و مهره

✔ پایه تشریفات پنجه شیری

مشخصات پایه پرچم پنجه شیری تشریفات:

✔ جنس پایه : استیل

✔ جنس میله: فلزی

✔ روکش: نیکل و کروم

✔ ارتفاع: تا 2 متر و 40 سانتی‌متر

جنس پایه پرچم تشریفاتی

از پایه پرچم جهت نگهداشتن پرچم ها استفاده می شود، جنس پایه پرچم تشریفاتی استیل و با روکش های: روکش نیکل، روکش کروم، در برخی مواقع روکش طلایی می باشد. که انتخاب هر کدام با توجه به نظر و سلیقه مشتری انجام می پذیرد.  در صورتی که از جنس کروم برای  میله پایه پرچم تشریفات استفاده شود بسیار شکیل تر و زیباتر بنظر می رسد. جنس پایه از فلز با روکش آبکاری نیکل و کروم می باشد. ارتفاع کروم متحرک تا ۲ متر و ۴۰ سانتی مترم می باشد. مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در زمینه تولید و ساخت انواع پایه های پرچم به خصوص پایه پرچم تشریفاتی نیز فعالیت دارد. در صورتی که قصد خرید پرچم به همراه پایه پرچم را دارید می توانید از مجموعه اریکه پرچم خریداری کنید.

فروش پایه پرچم تشریفات

مرکز تولید پرچم ایرانیان علاوه بر فروش انواع مختلف پرچم ها در زمینه تولید پایه پرچم نیز فعالیت دارد. این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین پایه های پرچم را به مشتریان گران‌قدر خود ارائه می دهد. فروش پایه از جمله زمینه های فعالیتی این مجموعه می باشد. اریکه پرچم ایرانیان همواره در صدد تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان می باشد. قیمت پایه های پرچم به عواملی نظیر: جنس پایه پرچم، جنس میله، رنگی که انتخاب می شود، ابعاد و ارتفاع پایه همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پایه پرچم تشریفات دارند. برای کسب اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت اریکه پرچم ایرانیان با ما تماس بگیرید.