قهرمانان ورزشی کردستان حمایت می‌شوند

قهرمانان ورزشی کردستان حمایت می‌شوند

رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بسیج ورزشکاران از جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی حمایت میکند.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کردستان؛ «مهدی میرجلیلی» رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با سفر به کردستان با مسئولین ورزش و جمعی از نخبگان ورزشی این استان دیدار و گفتگو کرد. 

میرجلیلی در دیدار با نخبگان ورزشی بر حمایت همه جانبه بسیج ورزشکاران از جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان تاکید کرد و گفت؛ سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال پیدا کردن مهمترین دغدغه و مسائل حوزه ورزش و حل مشکل و معضلات این حوزه است و در راه ارتقاء آن این بخش از هیچ کمکی فروگذاری نخواهد کرد. 

وی تصریح کرد؛ قانون برای تسهیل و پیشبرد اهداف حوزه ورزش راهکارها و ظرفیت هایی قرار داده است که می توان با شناخت و استفاده از این ظرفیت ها بخش بسیاری از مشکلات را حل کرد. 

رییس بسیج ورزشکاران کشور در ادامه افزود؛ ما در این جلسه برآنیم تا با شناخت مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای استانی در راه رفع موانع جامعه ورزشکاران و نخبگان ورزشی گام برداریم و مهمترین مشکلات این حوزه را در جلسات سطح کلان کشور ارائه داده و سعی خواهیم کرد تا راه حل مناسبی را از طریق مسئولین ارشد کشور پیدا کنیم. 

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در سال های گذشته مشکلاتی همچون بیمه، اشتغال، مسکن، ادامه تحصیل و مواردی از این دست از سوی جامعه ورزشکاران و نخبگان حوزه ورزش مطرح شده و تا حدودی کارهایی هم صورت گرفته است اما ما در تلاشیم تا راه حل جدی و موثری را برای این مشکلات ارائه بدهیم. 

گفتنی است؛ میرجلیلی در ادامه با “آمنه غلام ویسی” سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و جمعی از روسای هیات های ورزشی و مسئولین ورزش ادارات و نهادهای مختلف دیدار و گفتگو کرد. 

میرجلیلی در این دیدار ضمن مطرح کردن مهمترین مطالبه و دغدغه های ورزشکاران و نخبگان ورزشی بر لزوم همکاری دو نهاد ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران برای حل این موضوعات تاکید کرد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف