تجدید نظر در تجویز قرص کرونای فایزر در آمریکا

آمریکا | تجدید نظر

پزشکان آمریکایی در نظر دارند Paxlovid را برای بیماران در معرض خطر کمتر تجویز کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه، مصرف قرص های ضد ویروسی پکسلووید فایزر در روزهای اخیر افزایش یافته است، اما برخی از پزشکان در حال بررسی مجدد این قرص ها برای بیمارانی هستند که در معرض خطر کمتری قرار دارند، زیرا آژانس بهداشت عمومی آمریکا هشدار داده است که علائم ممکن است بعد از پنج بار عود کند. – دوره روز مصرف دارو، و بیمار ممکن است همچنان به قرنطینه نیاز داشته باشد.

دکتر ساندرا کامرلی، متخصص بیماری های عفونی در نیواورلئان، گفت: «گذراندن زمان بیشتر در قرنطینه سرگرم کننده نیست. برای افرادی که واقعاً علائم شدید بیماری کووید-19 را ندارند، به شما توصیه می کنم از مصرف این دارو خودداری کنند.

اخیراً استفاده از قرص‌های کروناویروس Paxlovid برای درمان افراد مبتلا و در معرض خطر برای جلوگیری از تشدید علائم افزایش یافته است. با این حال، با افزایش مصرف، گزارش های بیشتری دریافت شده است که نشان می دهد علائم بیماری با مصرف Paxlovid به طور موقت کاهش می یابد و تنها چند روز پس از پایان دوره پنج روزه عود می کند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده توصیه‌هایی را بر اساس گزارش‌های موردی و نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه بیمارانی که علائم کووید-۱۹ مکرر دارند ممکن است ویروس را گسترش دهند، ارائه کرده است. عود علائم باید برای پنج روز دوم قرنطینه شود.

به گزارش رویترز، فایزر گفت که در حال بررسی داده‌ها است، اما بازگشت ویروس قابل شناسایی یک مشکل رایج نیست و نمی‌توان آن را به طور خاص با مصرف مواد مخدر مرتبط کرد.

انتهای پیام: