عمومی

سرایت کرونای انگلیسی ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی

دکتر مسعود مردانی در این تیتر برنامه سرگرمی برای همه با اشاره به افزایش عفونت خانواده با تاج جهش یافته ، گفت: “در گذشته ، هر فرد با تاج چینی حداکثر دو یا سه نفر را آلوده می کرد ، اما اکنون هر کسی که وارد تاج شود آلوده است.” این می تواند حداقل 7 نفر را درگیر کند.

وی متخصص بیماری های عفونی اظهار داشت که میزان انتقال ویروس انگلیس 70 درصد بیشتر از تاج گذاری چین است. آلوده شوید و خفه شوید. ”

یکی از اعضای کارگروه علمی ستاد کرونا گفت. “واکسیناسیون قبلی قبل از عفونت ، ایمنی مادام العمر نسبت به این بیماری و ویروس ایجاد نمی کند.”

مردها گفتند. “90٪ از افرادی که به من مراجعه می کنند ، به من سر می زنند ، دارای یک تاج هستند ، بیشتر آنها در طول دوره های سفر به عنوان یک خانواده تاجگذاری شده اند.”

این متخصص بیماری های عفونی با توصیه به افراد مبنی بر پر بودن تخت های بیمارستان و CRU به افراد توصیه کرد: “پیروی از پروتکل ها فقط پوشیدن ماسک نیست ، بلکه حفظ فاصله اجتماعی و شرکت در مجالس و مراسم و شستن مرتب دست هاست.”

دکتر نادر توکلی معاون ستاد اکلیل ملی استان تهران با اشاره به جلسه فوری با روسای کلیه بیمارستانهای استان گفت: “برنامه های سفر برای کاهش سفر ، ممنوعیت سفر شبانه ، کاهش ساعات کارکنان ، بستن همه برنامه ها ، مشاغل ، به جز یک کار گروهی است.” باید انجام شود.

سرهنگ رائور ناجایی جانشین رئیس پلیس با اشاره به افزایش ترافیک بین شهری در تعطیلات عید گفت: بیماری ها ”

هانی به آهنی گفت كه از فردا مراكز شماره گذاری بسته می شود و همه شیفت ها لغو می شوند ، طبق دستور افراد مجاز موافقت كنند ، مراكز شماره گذاری به دلیل شرایط خاص بیماری تعطیل خواهند شد.

معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی کلاس های آیین نامه در آموزشگاه های رانندگی در مورد ممنوعیت تردد در شب نیز گفت: “تردد شبانه در تهران از ساعت 10 شب تا 3 بامداد ممنوع است و متخلفان همچنان از طریق دوربین جریمه می شوند. “این قانون با محدودیت های بیماری کرونا اعمال می شود ، بیشتر این موارد در مورد ترافیک غیر مجاز در شب اعمال می شود.

مناف هاشمی ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت. “طبق مطالعات ، لغو برنامه ترافیک کمتر از 5٪ از مسافران اتوبوس مترو را تحت تأثیر قرار داده است ، در عوض باعث آسیب رساندن به 2 یا 3 خسارت دیگر شده است ،” یک ازدحام بیش از حد در مرکز شهر ، افزایش آلودگی هوا.

وی با اشاره به کاهش اتوبوس ها در بخش مترو گفت: “تقاضا برای سفر متناسب با فعالیت صنف ، بازارها ، دفاتر است و اگر فعال باشند ، حجم سفر بیشتر خواهد بود. «

والیان ایلام آرک مرکزی نیز با اشاره به وضعیت قرمز در مناطق آنها و پر شدن سریع تخت های بیمارستانی ، گزارش مختصری در مورد اقدامات انجام شده و ممنوعیت کنترل بیماری ارائه دادند.